آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به شهادت ۸۱ مظلوم و بی‌گناه توسط آل‌سعود در عربستان اظهار داشت: شهادت و کشتار این افراد مظلوم توسط آل‌سعود جنایتی دردناک و نسل‌کشی سنگ‌دلانه بود که حتی رژیم مستبد سعودی پیکر بی‌جان این کشته‌شدگان را به  خانواده‌هایشان تحویل نداده است.

وی افزود: در حالی‌که مجامع بین‌المللی درباره یک جاسوس زن دوتابعیتی که به جرم جاسوسی توسط جمهوری اسلامی ایران شناسایی و دستگیر شده آن‌ چنان سر و صدای بسیاری به راه انداخته‌اند که در برابر چنین جنایت و کشتاری توسط آل‌سعود جنایتکار سکوت مرگباری کرده‌اند چراکه  رژیم آل سعود هم پیمان آمریکا و دشمنان قسم خورده اسلام هستند و با این اقدامات جنایتکارانه آبروی اسلام را برده است.

امام جمعه اراک با اشاره به اصل مهم جهاد تبیین گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه همان طور که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مسئله جهاد تبیین است که در این عرصه باید آرمان‌های اسلام و قرآن برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود تا بتوانیم با افتخار بربلندای افتخار و سربلندی بایستیم.

دری نجف‌آبادی خطیب جمعه اراک : مشکل اقتصادی کشور با حذف و اضافه صفر از پول ملی حل نمی‌شود

بیشتر بخوانید:

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: میلاد باسعادت امام زمان(عج) به نام مبارک سربازان گمنام امام زمان(عج) شناخته می‌شوند که شاید در این دنیا گمنام باشند ولی در پیشگاه امام عصر(عج) گمنام نیستند.

وی ادامه داد: روز جهانی مستضعفان یک تفکر و آرمان بزرگ برای نجات بشریت از چنگال گرگ‌صفتان دنیا و جنایت‌ پیشگان عالم از جمله آمریکا، آل سعود، رژیم صهیونیستی و داعش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مشکلات اقتصادی نیازمند برنامه‌های راهبردی است و باید برای افزایش تولید در کشور در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت جامعه تلاش کرد و به طور قطع با حذف و اضافه صفر از پول ملی مشکل اقتصادی کشور حل نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید در یک دهه پیش رو، با کار و تلاش باید تولید ناخص کشور به دو برابر فعلی رسیده باشد که به قطع، با تحقق این مهم همه مردم از مزایای آن بهره مند می‌شود.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بهبود محیط کسب، کم کردن هزینه‌های تولید، توسعه عدالت و در این راستا مقابله با فساد از جمله عواملی است که وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشیده و زمینه افزایش اشتغال می‌شود.

۲۱۲۳۱

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 7

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها