از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: شرایط فعلی کشور بسیار ویژه است و این شرایط اقتضا می‌کند اهتمام مسئولان برای انجام وظایفی که مردم به امانت به آن‌ها سپرده‌اند، بیشتر شود.

او افزود: در شرایط فعلی و در بسیاری از حوزه‌ها، دشمنان پرده از کینه‌توزی و دشمنی‌ها برداشته و خیلی از آمال و آرزوهای دشمنان که در پس دستکش‌های مخملی مخفی بود امروز نمایان شده و در مسیر رسیدن به اهداف خود تمام توان اجرایی، پشتیبانی، امکانات مادی و بنگاه‌های سخن‌پراکنی را به خدمت گرفته‌اند.

اعلایی با بیان اینکه در چنین شرایطی در موضع خدمت به مردم قرار گرفته‌ایم، گفت: خدمت به مردم در روزگار فعلی از یک‌سو بسیار دشوار است چرا که در جنگ ترکیبی قرار داریم ولی از یک‌سو هم در شرایط مناسبی است چراکه این دشمنی‌ها دیگر شکل فتنه‌گون ندارند و شناسایی و تشخیص حق و باطل برای مردم روشن است.

استاندار قزوین ادامه داد: تمام جریان دشمن به دنبال همراه کردن مردم رفت ولی آن چیزی که آن‌ها را ناامید کرده و به نادرستی برنامه‌ریزی خود رساند، بصیرت مردم بود که کشور مبتنی بر آن شکل گرفته و این همان چیزی است که نظام نسبت به آن ارج قائل است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خیلی از گلایه‌ها و شکوه‌ها باید جدی‌تر دیده شود چرا که از سوی مردمی بیان می‌شوند که صاحب بصیرت هستند، اظهارکرد: یکی از عرصه‌های جدی خدمت‌گذاری در موضوع اقتصاد است، اقتصادی که از دوران پیروزی انقلاب اسلام با هجمه دشمنان همراه شده و در برخی از اوقات با توجه به بی‌تدبیری‌های مسئولان به هدف رسیده است و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه خیلی از موضوعاتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب بود اگر اجرایی می‌شد خیلی از این مشکلات به وجود نمی‌آمد، افزود: آن زمانی که اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد اگر درست اجرایی می‌شد امروز وضعیت اقتصاد خیلی متفاوت‌تر بود.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی تلاش زیادی را انجام داده است، گفت: استان قزوین یکی از پیشران‌های توسعه و تعالی کشور است عرصه‌ای را پیدا نمی‌کنید که استان قزوین در آن موضوع دارای مزیت نباشد و توجه به قزوین توجه به اقتصاد کشور است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در مطالعات پیش از انقلاب اسلامی، توجه به دشت قزوین توجه به بخش قابل توجهی از غذای کشور بوده است و این موضوع بارها از سوی رهبر معظم انقلاب نیز مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

اعلایی یادآور شد: پیشنهاد راه‌اندازی منطقه آزاد کشاورزی در استان قزوین بنا به ظرفیت دشت قزوین مطرح شده است و می‌تواند بهره‌وری سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و آب را رونق دهد که امیدواریم اجرایی شود.

استاندار قزوین اظهارکرد: استان قزوین یکی از مصرف‌کنندگان قابل توجه آب کشاورزی و یکی از تولیدکنندگان کشاورزی در کشور است، به همین دلیل برای بهره‌وری مناسب از کشاورزی و آب طرح بازار آب در استان اجرایی می‌شود و ضریب تبدیل آب به درآمد را در استان بالا می‌بریم.

46

hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 1

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها