این کارت ها قابل استفاده در فروشگاه های خاص و کسب و کارهای اینترنتی هستند و برخلاف کارت های بانکی اعتباری، به نام شخص خاصی صادر نمیشوند و در قیمت های مختلف و به صورت یک کد ارائه‌ می‌شوند. کارت هر کمپانی نام مخصوص به خود را دارا است مانند: گیفت کارت پلی استیشن، یوسی پابجی موبایل ، جم موبایل لجند و …
از محبوب ‌ترین کارت‌ها می‌توان به گوگل پلی، اپل، پلی استیشن، ایکس باکس، مایکروسافت، مستر کارت، ویزا، اسکایپ ، آمازون ، یوسی پابجی موبایل و جم موبایل لجند اشاره کرد. در ادامه با گیفت کارت پلی استیشن (play station) آشنا میشویم و نکات مهمی را در رابطه با خرید گیفت کارت پلی استیشن بیان می کنیم.

کاربرد خرید گیفت کارت پلی استیشن

خرید بازی: با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توان به راحتی از داخل منزل بازی خریداری کرده و مستقیم در کنسول خود بارگیری نمود. همچنین می‌شود افزونه‌ها و به روزرسانی‌ها را به طور مستقیم و به صورت آنلاین خریداری کرد. این کار، بهترین انتخاب برای یک گیمر است که هر ماه یک بازی جدید و متفاوت می‌خواهد.
دیدن فیلم و سریال: PlayStation فقط یک کنسول بازی نیست و رسانه‌ای کامل برای سرگرمی به حساب می‌آید. با پلی استیشن می‌توان تمام فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را تماشا کرد.
پلی استیشن پلاس (PlayStation Plus یا PS Plus): این امکان را به ما می‌دهد که وارد دنیای سرگرمی آنلاین و چند نفره شویم. می‌شود هر ماه بازی‌های رایگان دریافت کرد و از تخفیف‌های ویژه فروشگاه PS هم بهره‌مند شد.
به طور کلی انواع کارت‌های هدیه، گزینه‌ای مناسب برای تقدیم کردن به اعضای خانواده، دوستان و همکاران است. بنابراین اگر به دنبال خوشحال کردن عزیزانتان هستید، از خرید این کارت ها غافل نشوید.

راهنمای خرید گیفت کارت پلی استیشن

انواع گیفت کارت

به طور کلی گیفت کارت ها به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه شما را با هر کدام از آن ها آشنا خواهیم ساخت.

گیفت کارت فیزیکی

این گیفت کارت پلاستیکی است و کاربر برای استفاده از آن، باید کد موجود بر روی کارت را خراش دهد سپس کد را در حساب کاربری خود وارد و در نهایت آن را شارژ کند.

گیفت کارت مجازی

در حال حاضر این گیفت کارت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تهیه این کارت شما می توانید از فروشگاه مورد نظر خود، وجه مشخص شده برای خرید کارت را پرداخت کنید سپس با دریافت کد از فروشگاه، کارت خود را فعال و شارژ نمایید.

نکات مورد توجه در هنگام خرید گیفت کارت

در هنگام خرید و استفاده از گیفت کارت ها باید نکات بسیار مهمی را در نظر بگیرید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هنگام خرید هر نوع گیفت کارت ( خرید گیفت کارت پلی استیشن) یا خرید یوسی پابجی موبایل و حتی خرید جم موبایل لجند حتما به شرایط و قوانین خرید سایت، تاریخ انقضا کارت (در صورت داشتن تاریخ انقضا) و مبلغ درج شده بر روی آن توجه داشته باشید.

  2. پس از ثبت نام و خرید از سایت، اطلاعات کارت خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد.

  3. همیشه مراقب اطلاعات Gift Card خود باشید زیرا در صورت دستیابی سارقان به این اطلاعات، به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند .

  4. گیف کارت خود را حتما از سایت های معتبر مانند سایت اوریکس گیم تهیه کنید.

hotnewsخبر1 سال پیش • dahio.com • 4

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها