به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه سریال جدید به نام‌های «دنگ و فنگ روزگار»، «روزهای بی‌قراری» و «شرایط خاص» از ۱۷ فروردین روی آنتن شبکه‌های یک، دو و سه می‌روند.

«دنگ و فنگ روزگار» در شبکه یک

پخش مجموعه تلویزیونی «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی از شنبه ۱۷ فروردین از شبکه یک آغاز می‌شود.

سریال «دنگ و فنگ روزگار» از شنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی بر می‌گردد. این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند این مشکلات را پنهان کنند. همین مساله باعث خط سیر داستان طنز این مجموعه می‌شود.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته‌آ مهدی‌نیا، سینا رازانی، زهرا داوودنژاد، مهری آل‌آقا، مریم شاه‌ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی و ستاره صحرایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

«دنگ و فنگ روزگار» به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای پخش خواهد شد.

فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» در شبکه دو

فصل دوم مجموعه «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی‌ بعد از اتمام «بر سر دوراهی» از شنبه ۱۷ فروردین ماه روانه آنتن خواهد شد.

بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم این سریال در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان دارد. این مجموعه در ادامه «روزهای بی قراری» که فصل اول آن پیش از این از شبکه یک سیما پخش شد، ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده: سارا که از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود یک فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند و …

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران پیشکسوت تبریز و مشهد در فصل دوم «روزهای بی قراری» به ایفای نقش می‌پردازند.

«شرایط خاص» روی آنتن سه

«شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی‌ با پایان پخش مجموعه نوروزی «زوج یا فرد» روانه آنتن شبکه سه سیما می‌شود.

«شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود. تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

۵۷۲۴۳

منبع

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 557



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها