فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۱ دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصیتی منحصر بفرد دارید. اعتماد به نفس شما بسیار زیاد است، شما خلاق، باهوش، مثبت اندیش و پر از شور و نشاط هستید و درکی هنری از دنیای اطرافتان دارید. شما بسیار اجتماعی هستید و از برقراری ارتباط با دیگران و پیدا کردن دوست های جدید لذت می برید. با این همه، شما دمدمی مزاج و گاهی خودخواه هم هستید و این ویژگی های منفی گاهی ویژگی های مثبتی که دارید را تحت تأثیر قرار می دهند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما به خوبی سال قبل نخواهد بود. خوشبختانه مشکلات جدی برایتان پیش نخواهند آمد، اما مشکلاتی مانند سرماخوردگی، بدن درد و تب به وفور شما را با خود درگیر خواهند کرد. سعی کنید خیلی بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشد تا ابتلا به این بیماری ها را به حداقل برسانید. اگر تحصیل کرده و مشغول به کار هستید امسال از لحاظ مالی سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پروژه هایی که به عهده ی شما گذاشته می شوند از طرف شرکت های بزرگی هستند که کار کردن با آنها علاوه بر پول زیادی که روانه حسابتان خواهد کرد اعتبار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری هایی که در زمینه های مختلف انجام می دهید برای شما بسیار سودبخش خواهند بود. اعتماد به نفس، تعهد در خدمت و سخت کوشی شما در هر کاری که انجام می دهید برایتان موفقیت را به ارمغان خواهند آورد و عملکرد فوق العاده ای که در محل کار از خود به نمایش می گذارید ترفیع رتبه ی شما را تضمین خواهد کرد. اگر هنوز تنها هستید امسال به احتمال زیاد نیمه ی دیگر خود را خواهید یافت. خرداد، تیر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان امروز دارد رفتار عجیب و غریبی از خودش نشان می دهد و انگار از شما فاصله گرفته است. شاید به این فکر بیفتید که نکند از دست شما ناراحت شده باشد، اما به احتمال زیاد چنین چیزی در کار نیست و او فقط برخی مسائل شخصی دارد که به رسیدگی و توجه تمام و کمال او نیاز دارند. کمی او را به حال خودش بگذارید و اجازه دهید راحت باشد. شاید شخصی که دوست دارید مجبور شود قراری که امروز با شما داشته است را به خاطر برخی مسائل شخصی به زمان دیگری موکول کرده و یا به کل کنسل کند. سعی کنید او را درک کنید و سر خودتان را با یک فیلم یا کتاب خوب گرم کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر دارید برای شرکت در یک امتحان و یا ارائه ی یک پروژه ی مهم مطالعه می کنید بهتر است بیش از اندازه به خودتان و چشم های بیچاره تان فشار نیاورید. این کار نه تنها باعث به دست آوردن نتایج بهتر نخواهد شد، بلکه باعث می شود سطح تمرکزتان پایین آمده و نتوانید به خوبی متوجه محتوای مطالبی که می خوانید بشوید. اگر احساس می کنید که نمی توانید روی کارهایی که به عهده دارید تمرکز کنید نگران نشوید، این وضعیت موقتی است و تا فردا به همان حالت همیشگی خود باز خواهید گشت. شاید بهتر باشد امروز را در خانه بمانید و زیاد به خودتان سخت نگیرید تا فردا بتوانید با انرژی بیشتری کارهایتان را ادامه دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شک و تردیدهایی در ارتباط با مسائل مالی و تجاری ذهن شما را به خود درگیر کرده اند. ذهن شما آنقدر مشغول این مسائل است که حتی در رویاهایتان هم خواب آنها را می بینید. این خواب و رویاها تنها انعکاسی از نگرانی های شما هستند و هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارند. وضعیت شما به احتمال زیاد خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. این نگرانی های شما بیشتر از نداشتن اطلاعات کافی سرچشمه می گیرند، پس به جای اینکه خودتان را دیوانه کنید سعی کنید اطلاعات کافی به دست آورده و آنها را به طور منطقی مورد بررسی قرار دهید. امروز که وقت آزادتان بیشتر است فرصت خوبی برای رسیدگی به این حساب و کتاب ها می تواند باشد.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

یکی از اعضای خانواده ی شما با مشکلی روبرو شده است و شما به این فکر هستید که امروز را به جای تفریح و خوشگذرانی در خانه مانده و به او کمک کنید این روز سخت را پشت سر بگذارید. اما از طرفی هم کارها و مسئولیت هایی به عهده دارید که باید به آنها رسیدگی کنید و نمی توانید با بی تفاوتی از کنارشان بگذرید. این که در کنار این عزیزتان مانده و یا به دنبال انجام وظایف و مسئولیت هایتان بروید برای شما انتخاب دشواری خواهد بود. به احتمال زیاد شخصی که قصد دارید در کنارش بمانید از شما خواهد خواست که نگران او نباشید و به کارهایتان برسید. اگر خودش چنین چیزی گفت او را به حال خود گذاشته و اجازه بدهید در خلوت خودش با مشکلش کنار بیاید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما میل شدیدی به یادگیری و کسب اطلاعات از طریق برقراری ارتباط با دیگران دارید ، اما این به هیچ وجه بدان معنا نیست که حاضرید تمام روز وقت خودتان را با فعالیت های اجتماعی نه چندان مفید تلف کنید. در واقع ترجیح می دادید که می شد بدون سر و کله زدن های بیهوده و حرف های بی فایده یک راست به سراغ اصل مطلب بروید. با این حال باید به این موضوع توجه داشته باشید که در روابط اجتماعی نباید فقط روی نیازهای خودتان تمرکز کنید و برآورده کردن انتظارات طرف مقابلتان را هم باید مد نظر داشته باشید. انجام وظیفه ای که امروز به عهده ی شما گذاشته شده شما را نگران کرده است، اما باور کنید شما می توانید هر کاری را با موفقیت انجام دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما قصد رفتن به سفری را داشته اید، اما شاید مجبور باشید بخاطر چیزهایی مثل مسائل مادی این سفر را به وقت دیگری موکول کنید. خوشبختانه وضع خودتان آنقدر بد نیست که مجبور به ابطال برنامه هایتان باشید، اما کفگیر شخصی که قرار بوده در این سفر با شما همراه باشد به ته دیگ خورده است. شاید این موضوع برای شما ناراحت کننده باشد، اما در نظر داشته باشید که این وضعیت موقتی است و به زودی قادر خواهید بود برنامه هایتان را عملی کنید. امروز برای تصمیم گیری در مورد مسائل مهم زیاد روی حس ششم خودتان حساب نکنید و بیشتر به این فکر باشید که چطور با انتخاب هایتان می توانید به اهداف اصلی خود نزدیک تر شوید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز فرصت چندان خوبی برای معامله کردن به نظر نمی رسد، مخصوصا اگر این معاملات در ارتباط با املاک و مستغلات باشند. پیش از هرگونه توافقی بهتر است تمام جوانب را در نظر گرفته و از صحت اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده شده است اطمینان حاصل کنید. به آنچه حس ششمتان به شما می گوید اعتماد کنید زیرا در حال حاضر این حس درونیتان از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. اصلا چه اصراری دارید که در روز تعطیل این معامله را انجام دهید؟! ممکن است بعضی از اعضای خانواده تان به خاطر برخی مسائل خصوصی ناراحت و نگران باشند، اما شما نباید برای کمک کردن به آنها بیش از اندازه اصرار و پافشاری کنید، بگذارید راحت باشند.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز نمی توانید درست از حرف های دوستان، خویشاوندان و همکارانتان سر در بیاورید. شما احساس می کنید آنها در ظاهر یک چیز می گویند، اما در واقع منظور دیگری دارند. اگر فکر می کنید واقعا همین طور است حتما سعی کنید آنها را قانع کنید که حرف دلشان را به زبان بیاورند و واقعیت را بگویند. این کار باعث می شود از بسیاری مشکلات که ممکن است بعدا برایتان به وجود بیایند جلوگیری شود. برخی مغازه ها و مراکز خرید جدیدی در محله ی شما باز شده اند. بد نیست امروز که بیکار هستید سری به آنها بزنید و ببینید چیزی به دردتان می خورد یا خیر! با این کار هم سر خودتان گرم می شود و هم کمکی به کسب و کارهای محلی کرده اید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز مسائل مالی نگرانی هایی را برای شما ایجاد کرده اند و همین حس نداشتن امنیت مالی شما را کمی عصبی کرده است. اطلاعات نگران کننده ای که در اخبار در مورد وضعیت نگران کننده ی دنیا و اوضاع نابسامان اقتصادی شنیده اید افکار نگران کننده ای را در ذهن شما به وجود آورده اند. وضع مالی شما در کل از ثباتی نسبی برخوردار است و روند رشدتان نیز رو به افزایش و ادامه دار است. پس چرا خودتان را با شنیدن هر خبری و بدون آنکه از صحت آن اطمینان کامل پیدا کنید نگران می کنید؟

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز اخبار نگران کننده ای در ارتباط با مسائل کاری به گوشتان خواهند رسید که فکرتان را به هم می ریزند. شاید با شنیدن این اخبار آینده ی حرفه ای خود را زیر سوال برده و به این فکر بیفتید که تغییراتی در زندگی کاری خود ایجاد کنید. تغییر همیشه خوب است اما امروز فرصت خوبی برای تصمیم گیری نهایی در این مورد نیست. شما در شرایط فعلی دارید از روی ترس و نگرانی تصمیم گیری می کنید. بهتر است صبر کنید تا از لحاظ ذهنی در وضعیت بهتری قرار داشته باشید و از ثبات فکری برخوردار باشید. فعلا می توانید گزینه های مختلفی که در اختیار دارید را یک جا یادداشت کرده و مورد بررسی قرار دهید تا کمی به واقعیت نزدیک شوید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما شخصی منطقی هستید، به همین دلیل هم گاهی وقتی حس ششمتان چیزی به شما می گوید زیاد به حس درونی خود و آنچه به شما الهام شده است توجه نمی کنید و نسبت به حقیقت داشتن آن تردید دارید. این اشتباه را نکنید. اگر حسی به اندازه ی کافی قوی است بهتر است که شما هم به آن اعتماد کنید و فقط به این دلیل که منطقتان به شما اجازه نمی دهد بیخیال آن نشوید. امروز به یک مهمانی خانوادگی و یا دوستانه دعوت شده اید که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. به خودتان برسید، اگر هنوز مجرد هستید شاید نیمه ی دیگرتان را در همین مهمانی پیدا کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز نسبت به یکی از دوستان خود و کارهایی که می کند و انگیزه ای که از کارها و رفتار خود دارد دچار تردید شده اید. این شخص دارد رفتار عجیبی از خودش نشان می دهد و زیاد با شما ارتباط کلامی برقرار نمی کند. این رفتار او را به خودتان نگیرید، چون به احتمال زیاد موضوع هیچ ارتباطی به شما ندارد و او برخی مشائل و مشکلات شخصی دارد که ذهنش را به خود مشغول کرده اند. شاید بهتر باشد امروز این دوستتان را به حال خودش گذاشته و با سایر دوستان و آشنایان خود وقت بگذرانید. او به کمی تنهایی نیاز دارد، شما هم به تفریح و خوش گذرانی نیاز دارید، پس همان کاری را انجام دهید که به نفع هر دویتان است.

فال روزانه ۲۱/ ۱۰/ ۱۳۹۷

hotnewsسرگرمی5 سال پیش • dahio.com • 47

برچسب‌ها

, , , ,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها