چنگالک چه فروشگاهی است؟ اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید این فروشگاه بسیار جذاب اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چقدر راحت و آسان می‌توانید سرویس قاشق چنگال، سرویس چاقو و … را برای آشپزخانه و یا جهیزیه خود از فروشگاه اینترنتی چنگالک تهیه کنید. اما بهتر است در ابتدا شما را با چند مزیت خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خانگی آشنا کنیم.

مزایا و ویژگی‌های خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

تا همین چند مدت پیش برای خرید هر جنس و کالایی یا باید به بازار فروش آن کالا مراجعه می‌کردیم و یا در سطح شهر از فروشگاهی که آن کالا را ارائه می‌کرد محصول و یا کالای مورد نظر خود را خریداری می‌کردیم که البته با قیمت‌های بالاتری هم فروخته می‌شد، اما چاره‌ای نبود چون طی کردن مسیر آن هم در شهر پر ترافیک به سمت بازار کار طاقت فرسایی به شمار می‌آمد. اما در این سال‌های اخیر فروشگاه‌های اینترنتی کار خرید هر گونه کالایی را برای مشتریان و خریداران آسان کرده‌اند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی، که امروزه می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را بر بستر اینترنت بیابید، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی برقی و غیربرقی است. اما ببینیم مزایای خرید از این فروشگاه‌ها چیست؟

خرید آسان و راحت

فکر کنید چه چیزی راحت‌تر از این است که در خانه خود بنشینید و با استفاده از گوشی موبایل و یا کامپیوتر شخصی‌تان که همیشه در دسترس‌تان هست در سایت دلخواهتان بگردید و کالای مورد نیاز خود مانند سرویس قاشق چنگال، کتری و قوری، همزن برقی و صدها کالای دیگر را تنها با چند کلیک خریداری نمایید و آن را طی مدت زمان کوتاهی درب خانه تحویل بگیرید.

تنوع محصولات

در حال حاضر به جهت بحث رقابتی موجود در بازار، فروشگاه‌های اینترنتی سعی می‌کنند محصولات کاملتری را در تنوع مدل و برندهای مختلف در اختیار مشتریان قرار دهند تا بتوانند مشتریان را نه تنها برای یک بار خرید بلکه به صورت دائمی مشتری خود نمایند.

حق انتخاب با شماست

هنگامی که در نظر دارید یک محصول را خریداری کنید، می‌توانید در بین سایت‌هایی که این محصول را به فروش می‌رسانند تحقیق کنید و قیمت آن را مقایسه کرده و شرایط ارسال آن را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. همچنین ممکن است از محصول مورد نظر شما رنگ‌های متفاوتی وجود داشته باشد که می‌توانید به راحتی و تنها با نظر شخصی خود و نه با اصرار فروشنده خرید خود را انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی چنگالک که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت تمامی این شرلیط برای یک خرید آسان مهیا شده است.

خرید در هر زمان و هر لحظه

با انجام خرید از فروشگاه‌های آنلاین شما می‌توانید خرید خود را به راحتی و در هر زمان از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل و … انجام دهید. فرض کنید شب عید نوروز است و خیابان‌ها و فروشگاه‌ها شلوغ، آیا خرید اینترنتی بهترین انتخاب در این شرایط نخواهد بود؟  

فروشگاه اینترنتی چنگالک یکی از فروشگاه های اینترنتی لوازم آشپزخانه معتبر و قوی

چرا در ابتدا گفتیم فروشگاه اینترنتی چنگالک را برای خرید سرویس قاشق چنگال انتخاب کنید؟ زیرا وقتی به این فروشگاه اینترنتی به آدرس الکترونیکی www.changalak.com سر می‌زنید، می‌بینید که انواع سرویس قاشق چنگال در مدل‌ها و برندهای مختلف در این مجموعه در اختیارتان قرار گرفته است و شما بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و سایر فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید خرید عالی و بی نظیری را تجربه نمایید.

دسته بندی متنوع محصولات

وقتی وارد فروشگاه اینترنتی چنگالک می شوید اولین موردی که با آن برخورد خواهید داشت، دسته بندی محصولات است. به این ترتیب شما می توانید روی هر دسته بندی کلیک کرده و محصول مورد نظر خود را در مدل و برندهای مختلف بیابید. این دسته بندی شامل موارد زیر می شود.

  • سرویس قاشق چنگال
  • سرویس چاقو آشپزخانه
  • ست رومیزی قاشق چنگال
  • قاشق چنگال غذاخوری
  • قاشق بستنی
  • کارد و چنگال میوه خوری
  • کارد میوه خوری
  • کنسول قاشق چنگال

برخورداری از برندهای معروف و معتبر موجود در بازار

مزیت های خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه از فروشگاه های اینترنتی معتبر

مورد دیگری که در فروشگاه اینترنتی چنگالک با آن روبرو خواهید بود برندهای مختلفی است که این فروشگاه محصولات متنوعی را از آن‌ها ارائه کرده و در دسترس مشتریان قرار داده است. به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید سرویس قاشق چنگال از یک برند بخصوص هستید، می‌توانید با کلیک بر روی نام آن برند از همه محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی چنگالک با خبر شوید. برندهای ارائه شده در این فروشگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • پالرمو PALERMO
  • رزنتال ROSENTHAL 
  • ورسا VERSA
  • راکلند ROCKLAND
  • نیکولاس NICKOLAS
  • فیلیکس FELIX
  • رنزو SCHMITZ
  • اشمیتز RENZO

درج قیمت

یکی از مسائلی که همواره از طرف فروشگاه اینترنتی چنگالک به آن توجه شده است، درج قیمت محصول زیر عکس آن می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی محصول و قیمت آن را مشاهده کرده و ضمن مقایسه آسان با سایر محصولات موجود در سایت، سرویس قاشق چنگال مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

ثبت نام در سایت

مشتریانی که مایلند خرید خود را همیشه از فروشگاه اینترنتی چنگالک انجام دهند، می‌توانند به راحتی در سایت این مجموعه ثبت نام کرده و برای انجام خرید در دفعات بعدی به راحتی پروسه خرید خود را انجام داده و وارد سایت شوند.

راهنمای خرید

یکی از بخش‌های در نظر گرفته شده در فروشگاه اینترنتی چنگالک بخش راهنمای خرید است. این قسمت که در پایین سایت لینک آن قرار داده شده است به شما کمک می‌کند تا به طور شفاف از نحوه خرید مرحله به مرحله کالای مورد نظرتان، مطلع شده و خرید خود را در فروشگاه به راحتی ثبت نمایید.

شیوه های پرداخت

فروشگاه اینترنتی چنگالک برای خرید آسان مشتریان خود شرایط متنوعی را در نظر گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق درگاه امن پرداخت سایت مبلغ را واریز نمایید. همچنین می توانید به صورت پرداخت نقدی و یا پرداخت از طریق کارت بانکی با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار که از طرف پیک سایت ارائه می‌شود، پس از دریافت کالا مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید که البته فعلا مورد آخر تنها برای شهروندان تهرانی امکان پذیر است. نکته دیگر آن که در هنگام انجام پروسه خرید سرویس قاشق چنگال یا هر محصول دیگر، هر جا با مشکلی مواجه شدید می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها کمک بگیرید.

نحوه ارسال کالا

مزیت های خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه از فروشگاه های اینترنتی معتبر

اگر در تهران هستید و خرید سرویس قاشق چنگال را از فروشگاه اینترنتی چنگالک انجام می‌دهید، بسته شما به صورت اکسپرس به آدرس شما ارسال خواهد شد. اما چنانچه از شهرستان سفارش خود را تکمیل کرده باشید، بسته پستی طی مدت ۳ تا ۵ روز برای شما ارسال خواهد شد که می‌توانید با در اختیار داشتن شماره مرسوله پستی که بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی چنگالک در اختیارتان قرار می‌دهد، بسته پستی خود را در سایت پست ایران، پیگیری نمایید.

فروشگاه اینترنتی چنگالک سعی کرده در بازار پر رقابت کنونی با طراحی یک سایت جذاب، و قرار دادن محصولات شیک و متنوع با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود کمک نماید تا یک خرید آسان و بدون دردسر و البته جذاب را از این فروشگاه تجربه نمایند.

۲۱۲۱

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 5

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها