استان سمنان مهندس فاطمه منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به همراه حسن اقوامی پناه ، مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری در این بازدید چند ساعته از مرکز دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای سمنان ، تاسیسات پست ۲۳۰ کیلوولت سمنان و بخش های مختلف حوزه ستادی همچون کتابخانه ، کانون بازنشستگان صنعت برق ، مهد کودک و قسمت های اداری این شرکت دیدن نمودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در نشستی که در پایان این بازدید در جمع مدیرعامل ، معاونین و تعدادی از مدیران این شرکت داشت با تبریک هفته بزرگداشت بسیج گفت : امروز بیش از هر زمان دیگر برای توسعه و آبادانی کشور به روحیه بسیجی نیاز داریم.

فاطمه منصوری با اظهار تشکر از تلاش ها و زحمات پرسنل شرکت برق منطقه ای سمنان در انجام شایسته وظایف خود ، بیان داشت : وجود نیروهای متخصص در شرکت برق منطقه ای ، نقش مهمی در افزیش بهره وری و خدمت رسانی مناسب دارد.

وی با اشاره نقش مهم صنعت برق در توسعه زیرساخت کشور ، افزود: صنعت برق یکی از ارکان مهم توسعه یافتگی ست و به همین جهت باید توجه ویژه ای به این صنعت بشود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به حساسیت بالای کار در صنعت برق ، گفت : با وجود تحریم های ظالمانه و محدودیت منابع ، چالش های مختلفی در برابر صنعت برق وجود دارد که گذر از این شرایط ، نیازمند نیرو و عزمی قوی برای انجام امور محوله می باشد.

مهندس سید علی اکبر صباغ ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن تشکر از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در این شرکت گفت : توجه به صنعت برق و دیده شدن تلاش پرسنل زحمتکش این صنعت، ما را در انجام وظیفه مان که خدمت به مردم شریف استان است مصمم تر می نماید . 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اظهار قدردانی از حمایت های استانداری در تابستان سال جاری در مدیریت مصرف برق ادارات استان گفت : توجه ویژه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از شرایط بوجود آمده در فصل تابستان و برنامه ریزی مناسب برای سازمان ها و دوایر دولتی در رعایت الگوی مصرف برق ، موجب شد تا کمبود برق در این ایام بهتر مدیریت بشود. 

در ادامه این نشست ،علیرضا امینیان ، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان گزارشی از اقدامات و فعالیت های این معاونت ارائه نمود.

48 

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 5

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها