اگر از ضرورت ارسال پیامک تبلیغاتی بی‌اطلاع هستید، به آمار ارائه شده توجه کنید.

  • نرخ مشارکت افراد با پیامک در مقایسه با نرخ تعامل آن‌ها با ایمیل، ۶ تا ۸ برابر بیشتر است.
  • ۶۸ درصد از مشتریان تمایل دارند تا پیشنهادات را از طریق موبایل به وسیله پیامک دریافت کنند.
  • در حدود ۹۸ درصد از پیامک‌های ارسال شده به مشتریان در همان ۹۰ ثانیه نخست خوانده می‌شود.
  • ۲۲ درصد از پیامک‌های دریافتی مشتریان‌ به دوستان و آشنایان ارسال می‌شود.
  • ۴۳ درصد از ارتباط خریداران محصول شما، به وسیله پیامک برقرار می‌شود.

بی‌شک، آمارهای به دست آمده از بازاریابی پیامکی اثبات می‌کند که لازم است تا نگاهی تخصصی به پنل پیامکی داشته باشید. همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی از مزایا و خرید پنل اس ام اس در اختیار شما قرار دهیم.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین است. سامانه پیامکی به شما کمک می‌کند تا به صورت انبوه، پیامک ارسال نمایید. بدیهی است که شما نمی‌توانید به صورت دستی، بازاریابی پیامکی انجام دهید. پنل پیامکی به شما کمک می‌کند تا تعداد زیادی از پیامک‌ها را در زمان کمی ارسال کنید. همچنین، شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید از سوی کاربران هم تعداد زیادی پیام دریافت نمایید. گفته می‌شود که اصول کار بازاریابی پیامکی به صورت اتوماتیک اجرا می‌شود. به همین منظور، شما با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید بیشترین تعداد پیامک را در کسری از ثانیه به مشتریان ارسال کنید.

مزایای استفاده از پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس به عنوان یک ابزار ارتباطی تاثیرگذار در استراتژی بازاریابی شناخته می‌شود. چرا که شما می‌توانید بدون هیچ واسطه‌ای، ارتباط برقرار کنید. به صورتی که شما این امکان را دارید تا با تمامی افراد جامعه‌ی هدف خود، ارتباط داشته باشید. بدون واسطه بودن ارتباط با مشتریان‌تان می‌تواند از هزینه‌های جانبی شما بکاهد. به همین خاطر، نیازی نیست که شما پول بسیار زیادی را جهت تبلیغات بی‌واسطه اختصاص بدهید. البته لازم است بدانید که هزینه ارسال پیامک انبوه با پنل پیامکی، چندان زیاد نیست که از عهده پرداخت آن برنیایید.

http://file.tesmino.ir/content/35464987/image_36ef71b99acb5c53d84b765add702fdd84fec1e1.png

برقراری ارتباط از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی تنها به صورت یکطرفه نیست. این بدین معنا است که پل ارتباطی شما و افراد به صورت دوطرفه می‌باشد. لذا، مشتریان می‌توانند به شما پیامک ارسال کنند و به همین لحاظ، شما هم با آن‌ها ارتباط دارید.

زمانی استراتژی بازاریابی به طور کامل اجرا می‌شود که امکان ارزیابی نتایج برای شما وجود داشته باشد. بالاخره شما می‌بایست بدانید که در مقابل هزینه‌ای که به تبلیغ اختصاص داده‌اید، چه دست‌آوردی در جذب مشتریان جدید نصیبتان شده است. سنجش نتایج حاصل از ارسال پیامک انبوه به صورت دقیق است. این درحالی است که نتایج استفاده از روش‌های سنتی تبلیغ، اصلا مشخص نمی‌باشد.

پیش از استفاده از پنل اس ام اس چه نکاتی را باید بدانم؟

پیش از اینکه به استفاده از پنل اس ام اس اقدام کنید، لازم است تا با دو روش از بازاریابی پیامکی آشنا شوید.

  • تبلیغات پیامکی به صورت انبوه

با ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به بازار هدف خود دست پیدا می‌کنید. اما شما به طور قطع نمی‌دانید که آن‌ها محصولات یا خدمات شما را می‌پسندند.

  • بازاریابی اجازه‌ای یا Permission Marketing

در این نوع بازاریابی، شما تنها به کسانی که در خبرنامه پیامکی شما عضو شده‌اند، پیامک ارسال می‌کنید. با این تفاوت که مطمئن هستید آن‌ها مایل به دریافت محصولات یا خدمات شما هستند.

نحوه استفاده اثربخش از یک پنل اس ام اس چگونه است؟

پس از انتخاب پنل اس ام اس حرفه‌ای، وقت آن است که ارسال پیامک تبلیغاتی را آغاز کنید. منظور از ارسال پیامک در این جمله، ارسال پیامک انبوه به صورت اثربخش است. چرا که خیلی از افراد این تفکر را دارند که بازاریابی پیامکی نیاز به دانش و آگاهی ندارد. به همین خاطر، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا هر از چندگاهی به ارسال پیامک بپردازند. مطمئن باشید این دسته از افراد، هیچ سودی از بازاریابی پیامکی نخواهند برد. چرا که بدون توجه به قوانین بازاریابی به ارسال پیامک انبوه اقدام کرده‌اند.

http://file.tesmino.ir/content/35464987/image_d693c6b4f204212a36c39ebb308d2a1bba701e83.png

در صورتی که در ابتدای مسیر بازاریابی پیامکی هستید، به صورت عجولانه عمل نکنید. یک قسمت از مناطق شهر خودتان را انتخاب کنید. سپس با ارائه یک پیشنهاد جذاب، از افراد دعوت نمایید تا در خبرنامه‌ی پیامکی شما عضو شوند. لازم است بدانید که این امر حداکثر تا ۶ ماه زمان‌بَر است. پس از اضافه شدن اعضای جدید به خبرنامه پیامکی شما، استراتژی تبلیغاتی بلندمدت را اجرا کنید. به طور قطع می‌توان گفت که پس از ۶ ماه، بازدهی کسب و کارتان چندین برابر خواهد شد.

ارسال پیامک انبوه را با کدام پنل پیامکی انجام بدهم، بهتر است؟

انتخاب پنل اس ام اس خوب به شما کمک می‌کند تا استراتژی تبلیغاتی خود را به صورت هدفمند انجام دهید؛ در حالیکه یک انتخاب نامناسب شما را از اهدافتان دور می‌کند. برای نمونه، قطعی سرور، یکی از متداول‌ترین مشکلاتی است که ارسال پیامک تبلیغاتی شما را به تاخیر می‌اندازد. البته معایب خرید پنل اس ام اس نامناسب به همین‌جا ختم نمی‌شود. زمانی که پیامک تبلیغاتی شما در زمان نامناسبی به مشتریان‌تان ارسال شود، بی‌شک موجب نارضایتی آن‌ها خواهید شد. پس عجله نکنید و بهترین مجموعه را برای تهیه‌ی پنل پیامکی انتخاب کنید که توجه به نیازهای اساسی شما، از اهداف آن مجموعه باشد. لذا بهتر است از خدمات مجموعه‌هایی استفاده کنید که دارای پشتیبانی آنلاین هستند.

پنل اس ام اس وب وان جزو بزرگترین پنل‌های پیامکی داخل ایران است. بسته‌های پیامکی در وب وان از تنوع زیادی برخوردار هستند. تنوع در پکیج‌های ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌مدت هم بتوانید به تبلیغ کم‌هزینه بپردازید. در صورتی که شما تمایل داشته باشید تا به صورت آزمایشی از پنل پیامکی وب وان استفاده کنید، این امکان برای شما فراهم است. کافی است به صفحه اصلی وب وان مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه  نسخه نمایشی سامانه کلیک نمایید.

از نظر کاربرانی که از پنل پیامکی وب وان استفاده کرده‌اند، پنل شگفت‌انگیز از محبوبیت بیشتری برخوردار است. البته در صورتی که نمی‌دانید کدام یک از پکیج‌ها برای شما مناسب است، با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید به مقایسه جزئیات بپردازید. برای مشاهده و مقایسه نسخه های مختلف پنل اس ام اس وب وان اینجا کلیک کنید.

۲۱۲۱

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 16

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها