به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: به نقطه‌ای از لیگ برتر رسیدیم که این بازی برای ما حیاتی است. اهمیت این بازی بسیار بالاست. با توجه به عملکرد خوب بازیکنانمان در طول فصل، پیروزی در بازی فردا برای ما حائز اهمیت است. قطعاً برای گرفتن سه امتیاز و کسب برد به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: می‌دانیم بازی راحتی نداریم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد و از بازیکنان سریعی بهره می‌برد. فکر می‌کنم روز سختی خواهیم داشت. این تیم با دو انگیزه مقابل ما بازی می‌کند. نخست برای خودشان و بعد برای تراکتورسازی بازی می‌کنند. با این حال به قدری انگیزه داریم که بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: برای رسیدن به این نقطه تلاش کردیم و به راحتی پا پس نمی‌کشیم. تا پای جان برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم. در نهایت نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی است. باید منتظر بمانیم تا بازی برگزار شود.

گل محمدی در واکنش به این سوال که آیا اوج گرفتن تیمش در جدول رده بندی به خاطر افت تراکتورسازی است گفت: فکر می‌کنم امسال عملکرد خوبی داشتیم. از نظر فنی و فوتبالی یکی از بهترین تیم‌هایی بودیم که عملکرد خوبی داشتیم و در بحث نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم. اگر امسال قهرمان نشدیم به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان بود. قدر خیلی از بازی‌ها را ندانستیم. اگر با انگیزه‌ای که الان داریم، در بازی‌های گذشته به میدان می‌رفتیم، قهرمانی از آن تیم ما بود.

سرمربی پدیده یادآور شد: بازیکنان من قهرمانی واقعی لیگ برتر هستند. با تمام مشکلات از قبیل بی‌امکاناتی و بی‌پولی عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنانم نشان دادند چه کیفیت خوبی دارند. از نظر فنی خوب و اخلاقی خوب هستند. این تیم از نظر فنی و فوتبالی قهرمان است. از نظر امتیازی تیم دیگری قهرمان می‌شود. به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی درباره تمدید قراردادش با پدیده اظهار کرد: این موضوع ارتباطی به ماندن من در تیم ندارد. سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. مسیری را شروع کردیم و ادامه دادیم. دوست دارم در این تیم بمانم. صحبت‌هایی انجام شده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد در دو هفته آینده برای امضای قرارداد آماده می‌شویم.

وی درباره احتمال مربیگری در تیم ملی امید گفت: هیچ صحبتی درباره تیم ملی امید انجام نشده و این موضوع گمانه‌زنی رسانه‌هاست. هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشتم. واقعاً عجیب است که در این مقطع از فصل و قبل از بازی با ماشین سازی این شایعات مطرح می‌شود. حتی روحم از این مذاکره خبر ندارد. تمرکزم روی بازی پیش رو است.

گل‌محمدی گفت: این اخبار برایم مهم نیست اما بازیکنان تحت تأثیر قرار می‌گیرند و فکر می‌کنند مربی تیم بعد از بازی می‌رود. یک نوع وابستگی بین بازیکن و مربی است. وقتی بازیکن بداند مربی از تیم می‌رود، نگران فصل بعد می‌شود. به هر حال تمرکز بازیکنان به هم می‌ریزد.

سرمربی پدیده در پایان گفت که تیمش هیچ مصدوم و محرومی برای فردا ندارد.

43 43

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 107



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها