
، چهار بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کردند.
سعید آقایی، حامد لک، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر امروز در ساختمان یات فوتبال حضور یافته و قرارداد دو ساله خود را با تیم جدیدشان ثبت کردند.




256 251
این مطلب را هم بخوانید: اعلام جزئیات برنامه دولت برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و محو فقر مطلق از سوی مخبر
برچسبها
