مت رایان (Matt Ryan) که نقش جان کنستانتین را در سریال Constantine «کنستانتین» محصول شبکه NBC‌‌ بازی کرده بود و پس از کنسل شدن آن، همین نقش را در انیمیشن‌هایی با حضور این شخصیت و سریال‌های Arrow «ارو» و Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» بازی کرده بود، امیدوار است در سریال Swamp Thing «سوامپ تینگ» محصول سرویس استریم دی‌سی یونیورس دوباره نقش این شخصیت محبوب را بازی کند. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

رایان در مراسمی به حضار گفت او همچنان قصد دارد امپراطوری این شخصیت که سال‌ها ادامه داشته را گسترش دهد. او در این باره گفته بود:

جان کنستانتین در کامیک‌های سوامپ تینگ خلق شد. بالاخره او باید در سریال Swamp Thing حضور داشته باشد و امیدوارم خودم نقشش را در این سریال بازی کنم.

رایان که گفته است فکر می‌کرده پس از پایان هر پروژه شخصیت او هم به پایان رسیده است، امیدوار است بار دیگر خودش و طرفداران را غافلگیر کند. رایان به شوخی در این باره گفته است:

حالا چهار سال از کنسل شدن سریال Constantine می‌گذرد و من همچنان در حال بازی در این نقش هستم، پس احتمالا من برای بازی در این نقش به دنیا آمده باشم.

او همچنین طرفدار سرسخت داستان‌های تاریکی است که موفق شده در انیمیشن‌های Constantine: City of Demons «کنستانتین: شهر شیاطین» و Justice League: Dark «لیگ عدالت: تاریک» با صداپیشگی در نقش کنستانتین به نمایش بگذارد. این کاملا با تم ترسناک سریال Swamp Thing همخوانی دارد. جان کنستانتین اولین بار در کامیکی از سوامپ تینگ حضور داشت و سپس سری کامیک‌بوکی مخصوص خودش برای آن نوشته شد، که به طولانی‌ترین کامیک‌بوک کمپانی ورتیگو تبدیل شد.

گری دوبرمن (Gary Dauberman) نویسنده و شورانر سریال Swamp Thing درباره‌ی رویکرد این سریال گفته است:

ما از ابتدا قصد داشتیم Swamp Thing ریت R داشته باشد تا از خشونت کامل و تم‌های بزرگسالانه استفاده کرده و آن را تا حد ممکن ترسناک بسازیم. چون این سریال برای سرویس استریم دی‌سی تولید می‌شود، آن‌ها ما را تحت فشار قرار دادند، اما برای اینکه ما نهایت خشونت را در آن استفاده کنیم نیازی به فشار از طرف دی‌سی نبود. منبع الهام اصلی ما کامیک‌های نوشته شده توسط آلن مور (Alan Moore) هستند. طرفداران این کامیک‌ها می‌دانند که داستان آن‌ها عجیب و غریب، خشن و ترسناک است. ما دوست داشتیم همان استانداردی که مور در دهه ۸۰ به آن رسیده بود را احیا کنیم.

این سریال قرار است به جای طراحی شخصیت سوامپ تینگ توسط جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری از جلوه‌های واقعی برای این شخصیت استفاده کند. دوبرمن در این باره هم گفته است:

این کار به ما اجازه می‌دهد شخصیت سوامپ تینگ بهتر و جذابتر باشد، و از کاری که جاستین رالی (Justin Raleigh) و همکارانش برای طراحی لباس این شخصیت کرده‌اند خیلی سپاسگزارم. بنابراین این شخصیت شباهت کمتری به چیزی که در فیلم‌ها و سریال قبلی دیده‌اید خواهد داشت.

پخش سریال Swamp Thing اواخر امسال از دی‌سی یونیورس آغاز خواهد شد.

Comicbook

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 363



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها