سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه‌شب بیانیه‌ای را به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب مردم این کشور در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۱۴(۳۰ شهریورماه سال ۱۳۹۳) منتشر کرد.

سید عبدالملک الحوثی این پیروزی را به مردم یمن تبریک گفت و اعلام کرد که «مهمترین و بزرگترین دست‌آوردهای انقلاب مردم یمن در سال ۲۰۱۴، رهایی از قیمومیت بیگانگان و بازگشت استقلال، آزادی و حاکمیت به این کشور است».

وی تاکید کرد که «آنچه مردم یمن برای دفاع از خود و سرزمینشان و استقلال این کشور انجام داده‌اند، بر اساس مواضع حق و عادلانه و مظلومیتی است که نظیری برایش نیست».

سید عبدالملک الحوثی گفت: «در صورت توقف تجاوزات و محاصره یمن، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، حملات پهپادی و موشکی خود را متوقف خواهند کرد».

به گزارش المسیره، رهبر جنبش انصارالله یمن هشدار داد که «اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود، هیچ خط قرمزی را برای هدف قرار دادن دشمن به رسمیت نخواهیم شناخت».

رهبر انصارالله یمن به متجاوزان توصیه کرد که «اکنون پس از متحمل شدن شکست، دست از حملات و تجاوزات خود به یمن بردارند و در صورت ادامه تجاوزات و محاصره ملت یمن، حملات یمنی‌ها به عمق خاک متجاوزان، شدیدتر و مرگبارتر خواهد شد».

سید عبدالملک الحوثی در بیانیه خود به حمله آرامکو اشاره کرد و به ساکنان مناطقی که هدف حملات یمن قرار گرفته‌اند، هشدار داد که مراقب باشند و از تاسیسات حیاتی دوری کنند.

رهبر انصارالله یمن در پایان بیانیه خود همچنین بر ایستادگی یمنی‌ها در کنار محور مقاومت در برابر خطر رژیم صهیونیستی و هیمنه آمریکا تاکید کرد.

64231

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 67



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها