برترین ها: پوشش برخی هنرمندان در مراسم فرش قرمز جشنواره‌های سینمایی که چند سالی است در ایران هم برگزار می‌شود، محل نقد و نظر‌های بسیاری شده است.

بعد از گذر از سال‌های دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و از ابتدای دهه ۸۰ به بعد هنرمندان با انتخاب پوشش‌های خاص به شدت خبرساز شدند. نوع پوشش بازیگران در جشنواره‌های جهانی هم همیشه واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است. اغلب هنرمندان در فستیوال‌های جهانی از یک قاعده کلی پیروی کرده و لباس رسمی را انتخاب می‌کنند، مگر موارد خاص!

اما در ایران هیچ قاعده‌ای برای انتخاب پوشش بازگیران وجود ندارد و هر هنرمندی بنا بر سلیقه شخصی پوشش خود را انتخاب می‌کند.

در جشنواره فجر امسال بازیگرانی، چون نوید محمدزاده، زیبا کرمعلی، ریحانه پارسا و… به خاطر نوع پوشش خود خبرساز شدند که در ادامه تصاویری از پوشش این بازیگران را مشاهده می کنید.

نوید محمدزاده

----

زیبا کرمعلی

----

ریحانه پارسا

----

در مقابل تصویر پوشش لیلا حاتمی بازیگر فیلم «مردی بدون سایه» در حاشیه جنشواره فجر امسال مورد استقبال و ستایش اهالی رسانه و کاربران فضای مجازی قرار گرفته و آنان از هنرمندان خواسته اند که پوشش لیلا حاتمی را الگوی خود قرار دهند.

----

پوشش این هنرمندان واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت. برخی منتقدان معتقد هستند بازیگران نباید از عرف پوشش رسمی نافرمانی کنند و عده ای دیگر هم نوع پوشش هنرمندان را امری شخصی قلمداد می‌کنند.

برخی هم خارج از فضای سینما به نوع پوشش بازیگران در جشنواره امسال واکنش نشان داده و آن را نوعی تبلیغ سبک زندگی لاکچری و بی توجهی به مشکلات و نیاز‌های مردم می‌دانند.

اینکه نوع پوشش بازیگزان می‌تواند یک الگوی غلط را در جامعه رواج دهد یا نه و یا به اغتشاش روانی جامعه دامن می زند را نمی‌توان اندازه گیری کرد.

در همین رابطه برخی از هنرمندان هم درباره حواشی پوشش بازیگران در جشنواره فجر امسال اظهارنظر کردند که در ادامه می‌خوانید:

رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید نسبت به پوشش برخی بازیگران در جشنواره فجر واکنشی کنایه آمیز داشت و گفت:  برخی می‌خواهند در اینستاگرام بمانند یا طراحان آن‌ها را گول می‌زنند؟!

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون نیز از نحوه پوشش مهناز افشار انتقاد کرد و خطاب به او گفت: مردم نان ندارند بخورند، شما چرا طور لباس گرانقیمت به تن میکنی!

در ادامه هم واکنش برخی کاربران فضای مجازی در این رابطه  را بخوانید:

----

----

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 69



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها