به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در تنها دیدار باقی‌مانده از هفته یازدهم لیگ برتر ایران، صنعت نفت آبادان میزبان سپاهان بود که این دیدار با حساب ۴ بر ۲ به صعود آبادانی‌ها تمام شد تا این تیم شگفتی خود را در آستانه ورود به تعطیلات لیگ تکمیل کند.

صنعت نفت بازی را بهتر از حریفش آغاز کرد و در دقیقه هفت گل نخست را وارد دروازه سپاهان کرد. عیسی آل‌کثیر در ادامه روند گلزنی‌های خود در این فصل، گل نخست را روی دفع ناقص پیام نیازمند وارد دروازه این تیم کرد تا تیم آبادانی در حضور هوادارانش پیش بیفتد.

در ادامه سپاهان توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۸ با فرصت طلبی سجاد شهباززاده  گل تساوی را به ثمر رساند. دفع ناقص سالاری و افتادن توپ به مقابل دروازه کافی بود تا شهبازاده دروازه را باز کند.

دقایقی بعد مجددا سالاری، دروازه‌بان جوان صنعت نفت دچار اشتباه شد و ضربه آرام محمدرضا حسینی بعد از کنترل توسط سالاری، از دستان این دروازه‌بان خارج شد و به راحتی تبدیل به گل دوم سپاهان شد.

صنعت نفت در نیمه دوم بیکار ننشست و توانست بازی باخته را با دو گل به پیروزی تبدیل کند. محمد قریشی در دقیقه ۵۲ ضربه ایستگاهی ارسال شده به روی دروازه را با ضربه سر تبدیل به گل کرد و بازی مساوی شد.

در دقیقه ۷۰ نیز نوبت به اهل شاخه رسید تا بازی را سه بر دو به سود صنعت نفت تغییر دهد. او در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند توپ را از شش متری به سقف دروازه خوبید تا تیم میزبان پیش بیفتد.

این پایان درخشش صنعت نفت نبود و طالب ریکانی با ضربه چیپ خود از داخل محوطه جریمه توپ را به تور دروازه سپاهان دوخت و بازی ۴ بر ۲ شد تا قلعه نویی اولین شکست فصل جاری را هم متحمل شود. 

با این پیروزی صنعت نفت آبادان ۳۰ امتیازی شد و کماکان در رده چهارم قرار گرفت اما اختلافش را با تیم دوم جدول به یک امتیاز و با صدرجدول به چهار امتیاز کاهش داد. سپاهان نیز فرصت صدرنشینی را از دست داد و با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

43 43

hotnews • دسته‌بندی نشده • 4 سال پیش • dahio.com • 49

برچسب‌ها

,



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها