به گزارش “ورزش سه”، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه ساوتهمپتون را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار حساس خارج از خانه برسند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما یک اشتباه از خط دفاعی این تیم باعث شد تا ساوتهمپتون در دقیقه 9 به گل برسد. روی اشتباه الکساندر آرنولد که رایان برتراند صاحب توپ شد و یک ارسال خطرناک روی دروازه لیورپول فرستاد. هویبرگ با ضربه سر، توپ را به شین لانگ فرستاد و او هم با کنترل توپ و ضربه ای خونسردانه، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان لیورپول حملات شان را از سر گرفتند و در دقیقه 16 روی حرکت محمد صلاح، صاحب موقعیت شدند اما ضربه سادیو مانه را دروازه بان ساوتهمپتون به بیرون فرستاد.

سه دقیقه بعد، بار دیگر آشفتگی خط دفاعی لیورپول، ساوتهمپتون را صاحب یک موقعیت بسیار خوب کرد اما این بار لانگ نتوانست ضربه نهایی را بزند و فن دایک هم با سراسیمگی توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی متعادل شد؛ هرچند بازیکنان ساوتهمپتون با پرس از جلو زمین، مانع از شکل گیری بازی لیورپول می شدند. اما تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 36 نتیجه داد و این تیم به گل تساوی رسید.

 روی ارسال آرنولد از سمت راست بود که توپ روی تیر دوم به نبی کیتا رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

 

 

حملات لیورپول بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 39 به گل دوم برسند اما مانه نتوانست از ارسال خوب فیرمینو استفاده کند. در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را ساوتهمپتون بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47 به گل دوم برسند اما ردموند نتوانست ارسال خوب والری را تبدیل به گل کند.

در ادامه لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و هر چه دقایق بیشتری از بازی سپری می شد، بر فشار حملات این تیم افزوده می شد؛ هرچند بازیکنان ساوتهمپتون هم با دفاع فشرده و پرتعداد، مانع از رسیدن آنها به گل می شدند.

این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80، لیورپول روی یک ضدحمله به گل دوم رسید. بازیکنان ساوتهمپتون برای یک ضربه کرنر جلو کشیده بودند و این فرصت برای محد صلاح فراهم شد تا یک حرکت انفرادی عالی را از زمین خودی شروع کند و در نهایت با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد.

 

 

فشار حملات لیورپول بعد از این گل کاهش پیدا نکرد و 6 دقیقه بعد، این تیم به گل سوم رسید. حرکت خوب فیرمینو از سمت راست و پاس در عرض او، در مقابل دروازه به جوردن هندرسون رسید و او هم با یک ضربه بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

تلاش بازیکنان میزبان برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی ثمری نداشت و لیورپول با نتیجه 3-1 به برتری رسید. قرمزها با این سه امتیاز82 امتیازی شدند و اکنون با 2 امتیاز و یک بازی بیشتر از منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند.

hotnewsورزش5 سال پیش • dahio.com • 221



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها