به گزارش بخش اقتصادی ، سایت tgju که پس از قراردادی که با اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران برای اعلام نرخ‌ها داشت به عنوان رسانه رسمی این اتحادیه شناخته میشد، پس از اعلام مسئولان قضایی مبنی بر برخورد با سایت‌هایی که با قیمت‌های غیرواقعی التهاب را در بازار زیاد می‌کنند، فیلتر شد.
فیلتر این سایت در حالی است که هم‌اکنون کانال تلگرامی آن با بیش از ۷۱ هزار عضو همچنان در حال ارائه قیمت می‌باشد که لازم است مسئولان پلس فتا نسبت به مقابله با آن نیز اقدام نمایند.

پیشنهاد ما:  طلای آب شده نخرید

پیش از این و در تاریخ ۱۱ مهرماه، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در حاشیه نشست با مسئولان پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی در رابطه با برخورد با سایت‌هایی که به صورت دروغین و بدون مبنا در رابطه با ارز قیمت گذاری می‌کردند، اظهار کرد:

متاسفانه برخی از سایت‌های مرتبط با ارز و سکه به خصوص ظرف یکی دو هفته اخیر با اعلام قیمت‌های لحظه‌ای و دقیقه‌ای ارز، به التهابات دامن می‌زدند که بعد از تاکید ریاست قوه قضاییه برای برخورد با اینگونه اقدامات خلاف قانون، با همکاری پلیس تهران و فتای ناجا ظرف روز گذشته دستور مسدودسازی ۱۷ سایت و ۲۶ کانال صادر شده است.

پس از این هشدار مسئولان قضایی، مسئولان سایت اطلاع رسانی قیمت ارز، طلا و سکه اعلام کردند، از انتشار قیمت خودداری می‌کنند اما این وعده آن‌ها زیاد طول نکشید که از بین رفت و مجدد طی چند روز اخیر شاهد افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها در این سایت که مرجع قیمت‌گذاری بسیاری از مراکز فروش طلاو جواهر است، بودیم.

سایت اتحادیه طلا
سایت اتحادیه طلا

امروز نیز سردار هادیان فر رئیس‌پلیس فتا از شناسایی سایت‌هایی که در حوزه ارز و سکه التهاب‌آفرین بودند خبر داد که فیلتر شدن سایت اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران را نیز می‌توان اقدام در این زمینه تعریف کرد.

همچنین براساس تصاویری که در کانال‌های خبری منتشر شده است، اتحادیه مرکزی طلا و جواهر تهران نیز آدرس سایت را از تابلوی سردر خود حذف نموده که می‌توان به مقایسه تصاویر این مرکز استناد کرد.

برداشتن آدرس jgju
برداشتن آدرس jgju

لازم بذکر است سایت منتسب به اتحادیه طلا و جواهر از رسانه‌هایی بود که در تبلیغ سایت خرید و فروش سکه ثامن که پرونده کلاهبرداری آن هم‌اکنون در حال بررسی است نقش بسزایی داشت و بسیاری از مردم با اعتمادی که به این سایت به‌واسطه همکاری آن با اتحادیه طلا و جواهر داشتند، پول‌های خود را در این سایت سرمایه‌گذاری کردند.

پیشنهاد ما:  جزئیات دستگیری مدیر عامل متواری “سکه ثامن”+عکس

نوشته سایت ملتهب‌کننده بازار ارز و سکه فیلتر شد + عکس اولین بار در / مهم. پدیدار شد.

مشاهده لینک سایت ملتهب‌کننده بازار ارز و سکه فیلتر شد + عکس

hotnewsتکنولوژی5 سال پیش • dahio.com • 254



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها