به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کانال جهان دیپلماسی، روزنامه واشنگتن پست در شانزده ساعت شانزده مقاله علیه سندرز منتشرکرد. جف بزوس‌ مالک اصلی روزنامه است. بروس مالک آمازون این روزنامه، رادر سال ۲۰۱۳، ۲۵۰ میلیون دلار خرید. سندرز بارها گفته که بزوس یک پاپاسی هم در امریکا مالیات نمی دهد.


310 310



hotnewsخبر4 ماه پیش • dahio.com • 14

برچسب‌ها


دیدگاهتان را بنویسید