ارسلان مدعی است سال‌ها نام استقلال را در قلبش صدا زده و باور این موضوع که روزی قادر خواهد بود به این هدف خود دست یابد او را از تیمی به تیمی دیگر روانه کرد تا هر جا با خلق اثری در نهایت بتواند به این آرزوی دیرین خود دست یابد. آرزوی که از خوابیدن کنار توپ و پیراهن استقلال در نوجوانی استارت خورد و تا به یادگار بردن توپ آخرین دربی که با آن دو گل به پرسپولیس زد تحقق یافت.

ارسلان با شادی جالب توجه خود بعد از گلزنی به سوژه داغ هواداران و فوتبالدوستان تبدیل شد. با این حال اینکه او بعد از گلزنی در دربی و اجرای همان شادی گل در مصاحبه‌اش مدعی شده بود که به هیچ عنوان زدن این ساز را بلد نیست برای همگی جالب بود. امیرحسین خیرخواه برای سوژه بعدی خود در عکاسی از ستاره‌ها در قرنطینه بیشتر روی این موضوع زوم کرده بود و در نهایت نیز توانست فریم‌های جالبی از او ثبت کند. فریم‌هایی که گیتاریست‌ها در اولین نگاه کاملا متوجه خواهند شد که ادعای ارسلان برای ناآشنایی با این ساز کاملا درست بوده است!

بخش اول اوقات فراغت ارسلان نیز همانند دیگر فوتبالیست‌ها به بازی پلی استیشین مربوط است. با این حال او برخلاف دیگر بازیکنان به حریف مجازی یا رقیب آنلاین اعتقادی ندارد و دوست صمیمی‌اش را به عنوان حریف این روزهایش می‌شناسند. البته شاید به این دلیل که به قدرت پیروزی خود مقابل دوستش آگاهی دارد و نمی‌خواهد برابر دیگران شکست را قبول کند!

گلزن استقلالی‌ها در فیفا هم خیلی زود شم گلزنی خود را نشان داد و البته با همان سبک خاص شادی گلش، آن را برابر دوستش به اجرا در آورد.

ارسلان علاوه بر اینکه در نواختن گیتار واقعی تبحری ندارد در بازی فیفا هم دقیقا نمی‌دانست چطور باید شادی گل به این شکل را انجام داد. تماس با پیام نیازمند به عنوان اوستای این کار، او را متوجه این موضوع کرد که بعد از گلزنی با نگه داشتن دکمه R1 و دو بار فشار دادن دکمه شوک به سمت بالا باعث انجام این شادی گل خاص گیتاری می‌شود. حالا یکی ارسلان را واقعا بگیرد که در فیفا هم این شادی گل را یاد گرفته است!

زندگی مجردی و سختی‌های انجام کارهای شخصی! ارسلان به شدت نسبت به تیپ ظاهری‌اش حساس است و در روزهایی که با توجه به کرونا، ارسال لباس‌ها به خشکشویی با محدودیت‌هایی همراه است، او شخصا کارهایش را انجام می‌دهد و می‌گوید از این کار خوشش آمده و تلاش می‌کند در آینده هم کارهایش را خودش انجام دهد، بهرحال کسی خبر ندارد قسط بعدی مطالبات را چه زمانی استقلال پرداخت کند و بهتر است در هزینه‌ها صرفه جویی شود!

مهاجم آبی‌ها البته با بدشانسی بزرگی هم مواجه شد. درست در روزهایی که به آرزوی دیرینه خود دست یافته بود و به پیراهن استقلال رسید لیگ تعطیل شد. آن هم در فرصتی که به خوبی از آن برای رسیدن به محبوبیت با گل‌های هیجان‌انگیزش رسیده بود. با این حال او از فرصت‌هایی که در اختیار دارد به خوبی برای تمرینات اختصاصی استفاده می‌کند تا از نظر بدنی به شرایط مناسبی دست یابد. ارسلان می‌گوید فرهاد مجیدی برخلاف چیزی که تصور می‌شود مربی سختگیر و با دیسیپلینی است و کاملا روی شرایط بازیکنان حتی در روزهای کرونایی هم احاطه دارد.

مطهری که با دو گل برابر پرسپولیس در دربی خیلی زود جایگاه مخصوصی در قلب آنها کسب کرده، برای شروع دوباره لیگ نیز از انگیزه بالایی برخوردار است. ماموریت بزرگ او پاک کردن خاطرات تیام است و می‌خواهد شکارچی بزرگ دروازه‌ها لقب گیرد. پرش بلند ارسلان به سمت یک هدف بزرگ و شاید سخت.

سر ارسلان هم البته این روزها خیلی شلوغ شده است. اینستاگرام او شبیه ماجرای حمله به بورس طی این روزها حسابی با افزایش فالوور همراه شده است. افزایش فالوورها و ابراز امیدواری‌ها برای موفقیت او باعث می‌شود تا رویاهایش را هر روز آپدیت کند.

آقای مطهری واقعا گیتار بلد نیستی؟ این سوال ما از ارسلان بود که با پاسخ او مبنی بر اینکه واقعا فرصت این را نداشته که به آموزش گیتار بپردازد همراه شد. مطهری با اشاره به شادی گل‌های دیگری که از سوی دیگر بازیکنان صورت می‌گیرد می‌گوید مگر هر کس شادی گلی انجام داد باید دستی در آن داشته باشد؟ این گیتار را هم یکی از هواداران استقلال بعد از گلزنی به پرسپولیس به من هدیه داد و دمش گرم! باعث می‌شود حداقل تمرین شادی گل بهتری داشته باشم!

اما این فضای رمانتیک شاید از ارسلان روزی یک ترانه سرا بسازد! او از دلتنگی‌هایش برای فوتبال و آرزویش برای دستیابی به کفش طلا و شکار دل هواداران بعد از گلزنی‌های پی در پی می‌گوید که این روزها پشت سد کرونا باقی مانده است.

ارسلان یک پا گیم باز حرفه ای موبایل هم هست. یعنی برای او نیز بخش بزرگی از اوقات فراغتش مربوط به بازی “پابجی” است. کسی که شادی گلش با روحیه هنری و گیتار همراه است چرا باید در گیم به دنبال یک بازی اکشن و کشتار باشد؟ او به قدری به این بازی محتاط است که در زمان انجام آن کسی را تحویل نمی‌گیرد. جایی که او برای ادامه بازی حتی تماس نزدیک ترین دوستانش را هم رد می‌کند تا بازی را به پایان برساند. پس وقتی با او تماس گرفتید و با ریجکت مواجه شدید بدانید به مراحل حساسی از این بازی رسیده و برای از پیش رو برداشتن دشمن نقشه‌ای توپ کشیده که شما در حال نابود کردن آن بهمراه خشم ارسلان هستید.

255 41

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 232



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها