امیر کیومرث حیدری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هوانیروز یک یگان مهم و فناوری و تجهیزات محور است که تکنولوژی‌های متفاوت و متعددی باید در هوانیروز نهادینه شود که یک بالگرد بتواند به سلامت پرواز خود را انجام دهد.

وی افزود: بالگردهای هوانیروز در حوادث غیرمترقبه و در دفاع از حدود و ثغور کشور، پشتیبان ملت بزرگوار ما هستند و کار پشتیبانی را انجام می‌دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هوانیروز در دفاع مقدس دارای سابقه درخشان و عملکردی بی‌نظیر است و گواه آن نیز شهدای همیشه جاوید هوانیروز است.

حیدری با بیان اینکه اینک ما در ادامه راه شهدای عزیزمان باید این یگان تکنولوژی محور را سرپا نگه داریم تاکید کرد: همه فرماندهان ما به این واقف هستند که باید کارکنان نخبه و دانشمند و کارکنانی که ابداعات و اختراعاتی دارند را ارج نهیم.

وی گفت: امروز هم فلسفه حضور من در این پایگاه تقدیر از عزیزانی است که توانسته‌اند بالگردی که باید برای اورهال آن دو سال زمان صرف و قطعات آن از خارج کشور تامین می‌شد، در این پایگاه کمتر از یک فرصت دو ماهه و با قطعات داخلی که در خود هوانیروز تولید شده اورهال کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش بالگردی به درجه‌ای از خودکفایی رسیده ‌ که می‌تواند به کشورهای اطراف هم کمک کند.

وی تاکید کرد: اعتقاد من این است که تهدیدات دشمن از ضعف و ناتوانی اوست و الا اگر کسی قادر به انجام کاری باشد، تهدید نمی کند.

حیدری خاطرنشان کرد: همان دشمنی که قادر بود در عراق و افغانستان استقرار پیدا کند و قادر بود به ما نیز حمله کند اما زمانی که قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و حاضر به جنگی نیروهای مسلح و از همه مهم‌تر همت بلند و الهی رهبر جمهوری اسلامی ایران را دید عقب نشینی کرد.

۲۷۲۱۵

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 224



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها