به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، تا ساعاتی دیگر جهت افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه مهم ملی و استانی وارد همدان خواهد شد.

در آستانه ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور دکتر جهانگیری، چهار نیروگاه خورشیدی، دو واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه داروسازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان به بهره برداری می رسد.

معاون اول رئیس جمهوری در این سفر یک روزه با حضور در شهرک صنعتی ویان کبودرآهنگ، ضمن بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی را به طور همزمان، در سطح استان همدان افتتاح می کند.

اسحاق جهانگیری در ادامه برنامه های این سفر، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را افتتاح و سپس از شهرک مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید خواهد کرد.

لازم به ذکر است، افتتاح دو واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود، از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس به همدان خواهد بود.

محمد مهدی شهیدی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خصوص افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران در استان که توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، گفت: این نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۷ مگا وات و سرمایه گذاری ۷ میلیون یورویی با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است.

وی همچنین به افتتاح همزمان سه نیروگاه دیگر در استان، به صورت همزمان با این طرح اشاره کرد و افزود: در مجموع این ۴ نیروگاه با ۲۸۸ میلیون یورو سرمایه گذاری و یک نیروگاه CHP با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح خواهد شد.

لازم به یادآور است پیرو اطلاع رسانی قبلی توسط خبرآنلاین همدان، در دهه مبارک فجر، ۸۳ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با ۵۳۴ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 68



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها