ایسنا نوشت: وزیر نفت گفت: در هیچکدام از نیروگاه های استان تهران مصرف سوخت مازوت نداریم.
hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 104

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید