به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، در این آئین که در محل ستاد فرماندهی شهرستان آبادان و با حضور سرهنگ امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان، امام جمعه، فرماندار ویژه، نماینده مردم آبادان در مجلس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان انتظامی و دریابانی خرمشهر و آبادان و رئیس اداره اطلاعات در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان برگزار شد، از زحمات ۵ ساله ی سرهنگ تقی زاده فرمانده پیشین انتظامی شهرستان آبادان در بحث مبارزه با هنجارشکنان به ویژه جرائم خشن، برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، تعامل با گروههای مختلف مردمی، نوسازی اماکن انتظامی، اقدامات میدانی در زمینه ی مبارزه با کرونا و توجه به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این آئین ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ تقی زاده فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان آبادان برای فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد.

سید زین العابدین موسوی با تشریح مسائل جاری شهرستان اظهار کرد: آبادان دوران بسیار سختی را هم در جنگ و هم پس از جنگ پشت سر گذاشت. شهری که جمعیت زیادی قبل از جنگ داشت و پس از جنگ بسیاری از مردم به شهر خود بازنگشتند. هر چند تا اوایل دهه هشتاد روند بازگشت به شهر آبادان روندی مناسب بود اما پس از آن روندی کُند به خود گرفت. شهری که به واسطه‌ی مرزی بودن به طور حتم نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی گفت: سرهنگ تقی زاده در شرایطی مسئولیت فرماندهی انتظامی آبادان را پذیرفت که شهر آبادان محفل برخی از چالش های اجتماعی بود.

وی افزود: در بسیاری از ناآرامی های سال های گذشته و هم در زمان سیل سرهنگ  تقی زاده به عنوان فرمانده شجاع در کنار مجموعه امنیتی و انتظامی شهرستان بود و با کار شبانه روزی و خوش برخوردی و خوش اخلاقی وظایف خود را به نحو احسنت انجام داد. به گونه‌ای که نزد مردم جایگاه و احترامی خاص پیدا کرده بود.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: وی در حالی بازنشسته می‌شود که در کسوت فرماندهی قرار دارد.کسوتی که وظایف حوزه مدیریتی و رهبری خود را به خوبی انجام داده و شرایط مناسبی را برای شهری که از لحاظ مرزی ۱۱۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد را فراهم کرده است.

موسوی، در پایان  یادآور شد: برای سرهنگ ذلقی به عنوان فرماندهی جدید ناحیه انتظامی آبادان نیز آرزوی توفیق روز افزون دارم و امیدوارم که از تجربه و پتانسیل جوانی خود برای پیش بردن مسائل شهرستان استفاده کنند وموفق و موید باشند.

در ادامه ی این آئین حکم سرهنگ دوم حسین ذلقی فرمانده جدید فرمانده انتظامی شهرستان آبادان قرائت و به وی اهدا شد و از با اهدای لوح یادبود نیز از زحمات سرهنگ پاسدار سید محسن تقی زاده قدردانی شد.

 سرهنگ دوم حسین ذلقی فرمانده جدید انتظامی شهرستان آّبادان با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت به مراتب مهمتر و بالاتر است، گفت: تمام تلاش خود را در راستای مبارزه قاطع با عوامل ناامنی به کار خواهم گرفت.

48

hotnewsخبر3 سال پیش • dahio.com • 29

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها