آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ عکس، اسامی و تعداد مصدومان

 آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ عکس، اسامی و تعداد مصدومان
زلزله ۶٫۴ ریشتری ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه در عمق هفت کیلومتری زمین، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش زلزله ۶٫۴ ریشتری ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه در عمق هفت کیلومتری زمین سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

مرکز زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب گزارش شده است.

۰۱:۰۰:  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: تعداد مصدومین استان کرمانشاه تا ساعت ۱ بامداد به ۵۵۳ تن رسید،  ۲۶۰ نفر سرپل ذهاب،  ۹۷ نفر قصر شیرین،  ۱۲۶نفر گیلانغرب، ۱۲ نفر روانسر،  ۶ نفر دالاهو،  ۴۷ نفر اسلام آباد و ۵  نفر ثلاث باباجانی بوده‌اند که ۳۳ مورد از این تعداد بستری  و ۵۲۰ نفر درمان سرپایی شدند.

۰۰:۵۰: اسامی تعدادی از مصدومان اعزامی به بیمارستان های استان کرمانشاه به شرح زیر است:

۱- محمد صادق الماسی از گیلانغرب اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

۲-نعمت خسروی از گیلانغرب اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

۳-بدریه پرهوده از گیلانغرب اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

۴-لیلا اسفندیاری از گیلانغرب اعزام به طالقانی کرمانشاه

۵-ایمان راستین از قصرشیرین اعزام به بیمارستان بانگر سرپل ذهاب

۶-یداله حاتمی از قصرشیرین اعزام به بیمارستان بانگر سرپل ذهاب

۷-صبا پرند از قصرشیرین اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

۸-سودابه رشیدی از قصرشیرین اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

۹-علی میر مرادی از قصرشیرین اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

۱۰-ابوالفضل کریمی از سرپل ذهاب اعزام به بیمارستان طالقانی کرمانشاه

۱۱-یونس بیگ مرادی از سرپل ذهاب اعزام به بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه


 


۰۰:۴۵: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور  اظهار کرد: آمار مصدومین زمین لرزه استان کرمانشاه تا ساعت ۱۲:۴۵ به ۵۱۰ نفر رسیده است.

کولیوند ادامه داد: تاکنون در سرپل ذهاب ۲۲۵ مورد ۶ مورد اعزام به کرمانشاه، گیلانغرب ۱۰۸ مورد ۱۱ مورد اعزام به کرمانشاه، اسلام آباد ۴۷ مورد، ثلالث باباجانی ۵ مورد ، قصرشیرین ۹۷ مورد اعزام ۵ مورد، روانسر ۱۲ مورد ۲ مورد اعزام، دالاهو ۶ مورد یک مورد اعزام به اسلام آباد گزارش شده است.

 

آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ تصاویر و تعداد مصدومان


 


۰۰:۳۰: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: آمار مصدومین زمین لرزه استان کرمانشاه تاساعت: ۱۲:۱۵ به ۴۵۸ نفر رسید.

وی گفت: تاکنون در سرپل ذهاب ۲۲۵ مورد ۶ مورد اعزام به کرمانشاه، گیلانغرب ۱۰۸ مورد ۱۱ مورد اعزام به کرمانشاه، قصرشیرین ۹۷ مورد اعزام ۵ مورد، روانسر ۱۲ مورد ۲ مورد اعزام و دالاهو ۶ مورد یک مورد اعزام به اسلام آباد گزارش شده است.


 


۰۰:۰۰: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور  بااشاره به آمار مصدومین زمین لرزه استان کرمانشاه تا ساعت ۱۲ ، اظهار کرد: تا کنون در سرپل ذهاب ۲۰۹ مورد ۴مورد اعزام به کرمانشاه، گیلانغرب ۱۰۲ مورد ۱۱مورد اعزام به کرمانشاه، قصرشیرین ۹۵مورد، اعزام۵ مورد، روانسر ۱۰مورد ۳مورد اعزام، دالاهو ۶مورد یک مورد اعزام به اسلام آباد گزارش شده است.

 

آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ تصاویر و تعداد مصدومان

وی گفت: بیش از هزار تخت بیمارستانی در استان های همجوار آماده باش هستند.


 


افزایش مراجعات در مناطق زلزله زده به اورژانس

۲۳:۰۰: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: درپی وقوع زمین لرزه در کرمانشاه تا ساعت ۲۳، ۱۸۰ نفر در سرپل ذهاب، ۷۹ نفر در گیلانغرب، ۸۴ نفر در قصر شیرین، ۱۲ نفر در روانسر و ۶ نفر در دالاهو که در مجموع ۳۶۱ نفر می شوند، مجروح شده اند.

کولیوند ادامه داد: از این تعداد تا کنون دو نفر از گیلانغرب به بیمارستان اسلام آباد و دو نفر از قصر شیرین به بیمارستان سرپل ذهاب و دو نفر دیگر از قصر شیرین به کرمانشاه و دو نفر هم از روانسر به کرمانشاه منتقل شدند که همگی دچار تروما و شکستگی در هنگام فرار شدند.

 

آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ تصاویر و تعداد مصدومان

۲۲:۳۰:  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار کرد: تا ساعت ۲۲:۳۰، ۴۵ نفر در سرپل ذهاب، ۷۰ نفر در گیلانغرب ، ۳۴ نفر در قصر شیرین و۱۲ نفر در روانسر که در مجموع ۱۶۱ نفر می شوند، مجروح شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد تا کنون دو نفر از گیلانغرب به بیمارستان اسلام آباد و دونفر از قصر شیرین به بیمارستان سرپل ذهاب و دو نفر دیگر از قصر شیرین به کرمانشاه و دو نفر هم از روانسر به کرمانشاه منتقل شدند که همگی دچار تروما و شکستگی در هنگام فرار شدند.


 


کولیوند با بیان اینکه تاکنون خسارتی ناشی از ریزش آوار نداشتیم، تصریح کرد: به هیچ عنوان کشته ای از مراجع رسمی گزارش نشده است.

 

آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ تصاویر و تعداد مصدومان

۲۲:۱۵: قدیمی نماینده وزیربهداشت اظهار کرد: در قصر شیرین ۵۱ نفر، در سرپل ذهاب ۶۸ نفر و گیلانغرب ۳۵ نفر و در مجموع ۱۵۴ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در قصر شیرین ۲ نفر به سرپل ذهاب و ۲ نفر به کرمانشاه، در سرپل ذهاب ۲ نفر به کرمانشاه و در گیلانغرب ۱ نفر به کرمانشاه و ۱ نفر به اسلام آباد اعزام شدند.


 


قدیمی تصریح کرد: همه مصدومان به طور مستقیم در زلزله آسیب ندیده اند و هیچ کس بر اثر ریزش آوار مصدوم نشده است، همه مصدومان در حین فرار و بر اثر ترس آسیب دیده اند.

۲۲:۰۰: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور  اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه در کرمانشاه تاکنون دو نفر از گیلانغرب به بیمارستان اسلام آباد و دونفر از قصر شیرین به بیمارستان سرپل ذهاب و دو نفر دیگر از قصر شیرین به کرمانشاه و دو نفر هم از روانسر به کرمانشاه منتقل شدند که همگی دچار تروما و شکستگی در هنگام فرار شدند.

 

آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ تصاویر و تعداد مصدومان

۲۱:۵۰: پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور  درباره تعداد مصدومان زلزله کرمانشاه گفت: براساس گزارش هاى اولیه تا ساعت ۲۱:۵۰ تعداد مصدومان در سرپل ذهاب به ۴۵ نفر در گیلانغرب به ۳۵ نفر و در قصر شیرین به ۳۴ نفر رسیده است. 


 


۲۰:۰۷:  پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور  اظهار کرد: زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۶.۴ ریشتر در عمق هفت کیلومتری از زمین ساعت ۲۰:۰۷ دقیقه در کرمانشاه رخ داده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه ۶  تیم  ارزیاب اورژانس به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

منبع

شاید دیگر مطالب را هم دوست داشته باشد

نوشته آخرین جزئیات از زلزله ۶.۴ ریشتری کرمانشاه+ عکس، اسامی و تعداد مصدومان اولین بار در آموزش ، سلامت، مطالب سینما و فناوری. پدیدار شد.

hotnewsسلامت5 سال پیش • dahio.com • 561



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها