چه تفاوتی میان این دو کلاس وجود دارد؟

قبل از این که بین کلاس گروهی و خصوصی یکی را انتخاب کنیم، باید کمی بیشتر در مورد تفاوت‌های میان این دو بدانیم. در کلاس‌های گروهی بعضی اوقات مدرس به دلیل تعدد زبان آموزان نمی‌تواند روی تک تک آن‌ها تمرکز و وقت کافی بگذارد. مهم‌تر این که هر زبان آموز در این کلاس‌ها بسته به ظرفیت یادگیری‌اش مطالب آموزشی را فرا می‌گیرد.

کلاس‌های گروهی مزیت‌های مخصوص به خود را نیز دارند، مثلاً تعامل با دیگر زبان آموزان و مباحثی که در کلاس مطرح می‌شود خود می‌تواند بر آموخته‌های شما بیافزاید. در ضمن فرصت گفتگو میان افراد منجر به افزایش مهارت‌های شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) می‌شود.

تیپ شخصیتی خود را در نظر بگیرید

انتخاب از بین کلاس خصوصی زبان انگلیسی و یادگیری گروهی تا حد زیادی به ویژگی‌های شخصیتی شما بستگی دارد و نمی‌توان برای همه یک نسخه پیچید. به عنوان مثال اگر صحبت در جمع برای شما دشوار است و شما فردی خجالتی هستید، شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان گزینه مناسب‌تری برای شماست. البته هستند افرادی که با چند ترم حضور در کلاس‌های گروهی می‌توانند این خصیصه را در خود مرتفع کنند.

نکته دیگر این که افراد پرمشغله عموماً به دلیل نبود وقت کافی در طی روز، به راحتی دیگران قادر به یادگیری زبان نخواهند بود. راه‌حل ایده‌آل برای این دسته از افراد کلاس‌های خصوصی است چرا که در این صورت زمان و حتی مکان برقراری کلاس کاملاً متناسب با شرایط زندگی شما تنظیم می‌شود.

زبان

برنامه‌ریزی درسی متناسب با نیاز شما

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تدریس خصوصی زبان این است که مدرس با توجه به نیاز و سطح شما از هر مهارت ساختار کلاس درسی را تنظیم می‌کند. به عنوان مثال اگر شما قصد تقویت مهارت مکالمه انگلیسی را دارید، برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام می‌شود که شما را به این هدف برساند. بر خلاف کلاس‌های گروهی، اگر به هر دلیلی از مدرس خود رضایت نداشته باشید، می‌توانید مدرس را تغییر دهید.

اولویت اول شما هزینه است یا زمان؟

در انتخاب میان کلاس گروهی و خصوصی، باید به دو عامل مهم هزینه و مدت زمان یادگیری به خوبی توجه کنید. از آن جایی که کلاس گروهی نیازتان را در مدت کم برطرف نمی‌کند، اگر فاکتور زمان اولویت اول شماست در انتخاب کلاس خصوصی به خود شک و تردید راه ندهید.

خصوصاً برای دریافت مدارک بین‌المللی مانند TOEFL، IELTS و PTE منطقی‌ است که مسیر کوتاه‌تر را (که همان شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی زبان است) انتخاب کنید.

شاید شهریه کلاس‌های گروهی پایین‌تر باشد اما به یاد بسپارید که این هزینه یک سرمایه‌گزاری شخصی است و در آینده منفعت آن به خود شما باز می‌گردد.

زبان

در نهایت تصمیم با شماست

به عنوان جمع‌بندی نهایی کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هزینه نسبتاً بالاتری دارد اما در بلند مدت شما اتلاف وقت کمتری را خواهید داشت که این خود یک نوع صرفه جویی است. در حالی که در کلاس‌های گروهی با وجود هزینه مالی کمتر، از نظر زمانی هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. انتخاب نهایی به خودتان بستگی دارد.

آکادمی زبان دیاکو برگزار کننده هر دو کلاس‌های گروهی و خصوصی زبان انگلیسی، تمام تلاش خود را می‌کند تا شما را در هر دو انتخاب به شایستگی همراهی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از راه‌های ارتباطی زیر کمک بگیرید.

وبسایت: www.diako.ir

شماره تماس: 021-72114

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 79



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها