علی صوفی پنجشنبه در حاشیه افتتاح دفتر حزب پیشرو اصلاحات استان اردبیل افزود: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصمیم واحدی را در انتخابات اتخاذ خواهد کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در مرکز کارهای مربوط به انتخابات را به خوبی پیش می برد و قرار است این شورا در استان ها هم سامان یابد تا در باره نامزدهای مجلس شورای اسلامی تصمیم گیری شود.

او درباره استانی شدن انتخابات مجلس هم گفت: انتخابات استانی را مثبت ارزیابی می کنم چرا که این کار سبب پررنگ شدن نقش احزاب، سیاسی شدن لیست ها، ارتقاء سطح کارشناسی مجلس و برگزاری سالم تر انتخابات می شود .

دبیر کل حزب پیشرو اصلاحات با انتقاد از عملکرد مجلس دهم گفت: این مجلس منافع شخصی و جناحی را بر منافع ملی و عمومی ترجیح داده و در زمره ناکارآمدترین مجالس بعد از انقلاب است.

وی ادامه داد: اگر گفتمان ها بر مبنای منافع ملی شکل گیرد مردم امیدوار خواهند شد و در آن صورت می توان مردم را به صحنه آورد.

صوفی نبود احزاب قوی در کشور را یادآور شد و اضافه کرد: یکی از ضعف ها در کشور نبود احزاب قوی و تاثیر گذار بوده و این آسیب جدی به جامعه وارد کرده است.
وی افزود: ساختار به گونه ای است که احزاب جایگاه لازم را درکشور ندارند و باید کاری کرد تا احزاب قوی و کارآمد شوند.

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در باره برخی مباحث پیرامون احتمال حمایت اصلاح طلبان از علی لاریجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: لاریجانی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد بود.

او اضافه کرد: اینکه لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود و یا نه، به خوشان مربوط است اما رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت از وی نبوده و متفاوت خواهد بود.
در این جلسه اعضای جدید حزب پیشرو اصلاحات شورای استان اردبیل معرفی شدند .

۲۹۲۹

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 46



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها