به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی  با اشاره به نشست  های خوبی که در دفتر وزیر راه و شهرسازی و در ادامه  در دفتر سیدحمید پورمحمدی با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن کشور و تعدادی از مدیران اجرایی این استان اظهار داشت: در این نشست که پیرو سفر روز پنجشنبه (۳۱ مرداد) رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان برگزار شد، در خصوص تسریع در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان مصوباتی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در این نشست ۸ طرح مهم و محوری اقتصاد مقاومتی استان تعیین و برای هریک از این طرح‌ها یک مدیر مربوطه انتخاب شد.

عباسی ، تکمیل راه آهن مبارکه به سفید دشت را از مهمترین این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: مقرر شد تا ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح درنظر گرفته شود که امید است با جذب به موقع این اعتبار این طرح در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تسریع در اجرای طرح آبرسانی بن به بروجن را از دیگر مصوبات این نشست اعلام کرد و افزود: مصوب شد تا اجرای این طرح شتاب بیشتری بگیرد و در سال ۱۳۹۹ وارد مدار شود.

عباسی ، همچنین از اختصاص ۵ میلیون یورو اعتبار برای اجرای طرح راه آهن اصفهان- شهرکرد- خوزستان خبر داد و تصریح کرد:  مقرر شد تا مطالعات این طرح ظرف دو ماه آینده انجام گیرد.

وی اجرای آزاد راه  شهرکرد- خوزستان با اعتبار ۲۳۰۰ میلیارد تومان، انجام تملک اراضی محور شهرکرد- بروجن- لردگان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، طرح راهسازی محور فارسان- دشتک با تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و تسریع در تکمیل محور شهرکرد- بازفت و شهرکرد- شلمزار- ناغان از دیگر مصوبات این نشست است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرای طرح کنار گذر شمالی شهرکرد با ۵ میلیارد تومان اعتبار و احیای ایلراه های عشایری با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از دیگر تصمیمات این نشست به شمار می‌رود.

عباسی، همچنین از اصلاح تفاهم‌نامه احداث واحدهای مسکونی ویژه محرومان و روستاییان این استان خبر داد و گفت: در تفاهم‌نامه جدید تعداد واحدهای مسکونی احداثی از ۲ هزار واحد به ۲ هزار و ۴۴۶ واحد به تعداد شهدای استان افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص مطالعات روستاهای در معرض خطر، دشت دیناران و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار، توسعه گردشگری و مباحث آموزش و پرورش استان نیز اعتبارات قابل توجهی درنظر گرفته شد.

گفتنی است ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه هفته گذشته در نشست شورای اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این استان شرکت کرد و از نزدیک از طرح‌های اقتصادی این استان دیدن کرد.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 38



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها