به گزارش خبرآنلاین ، شهبازی در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله قدس ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان، افزود: خدا را شاکرم که پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی منویات امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس، خیل عظیم جمعیت در این راهپیمایی حضور دارند.

وی ادامه داد: اساسا جمهوری اسلامی کلید واژه مشخصی داشته که آن هم دفع ظلم و سلطه و یاری ملت های مظلوم و کمک به نهضت های آزادی بخش طبق قانون اساسی است.

شهبازی با اشاره به شرایط فلسطین اشغالی و ظلم و ستم حاکم بر مردم، گفت: ملت ایران ستم نمی کند و ستم را نمی پذیرد که این امر برگرفته از کلام الله مجید است.

وی افزود: طبق منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز قدس در تقویم کشور جای گرفت و مردم در جای جای میهن برای دفاع از مردم فلسطین به پا خواسته و فریاد آزادی خواهی سر دادند.

استاندار البرز اضافه کرد: این پیام در سراسر دنیا نیز به تبعیت از مردم ایران اسلامی طنین انداز شد.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با جمعی از هموطنان صحبت هایی مبنی بر اینکه اکنون روز قدس تنها مربوط به ملت های مسلمان نیست بلکه فریاد تمامی آزادی خواهان جهان است، را داشته اند.

شهبازی افزود: خیل عظیم جمعیت حاکی از ایستادگی و پشیبانی مردم از آرمان های انقلاب سال ۵۷ است. 

وی عنوان کرد: راهپیمایی های برگزارشده مثل امروز و ۲۲بهمن گذشته به مثابه رفراندومی در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و بروز و ظهور مجدد آگاهی و ایستادگی و آزادگی ملت ماست.

استاندار البرز گفت: دلاوران و ایثارگران بسیاری برای دفاع از کیان کشور و آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را هدیه کرده اند و مردم نیز از این راه مقدس با حضورشان حفاظت و حراست می کنند.

وی افزود: نظام نیز مسیر رسیدن مردم به آرمان ها و خواسته هایشان را تسهیل می کند.

شهبازی با اشاره به شرایط کشور، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود اشاره کرده اند که نه جنگ میکنیم و نه مذاکره می کنیم.

وی گفت: کشوری که درصدد استقلال است، به طور طبیعی فشارهایی از نظام سلطه بر آن وارد می شود. 

استاندار البرز افزود: دسیسه های استکبار در منطقه یکی پس از دیگری خنثی شده و بازتاب نظام جمهوری اسلامی در جهان مشهود است.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 50



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها