به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در بازدید از شهرستان دلفان که با حضور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد برکت در تمامی کشور و مخصوصا لرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال مدل نوینی ارائه شده است، افزود: این الگو می‌تواند بخش عمده‌ای از اشتغال را حل کند و حداقل می‌توانیم به عنوان الگوی نظری در دستور کار قرار دهیم.

نتوانستیم توسعه لازم را داشته باشیم

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر در کشور موضوعی مطرح شده و به جای کارهای بخشی که انجام می‌دهیم و نتوانستیم توسعه لازم را داشته باشیم؛ به صورت منطقه‌ای طرح را پیگیری می‌کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: به نظر می‌رسد که روش بخشی نمی‌تواند جوابگو باشد و برای همین مدل جدیدی شروع شده که طبق آن یک منطقه را به طور کامل مدیریت کرده و تمامی مسائل را تحت راهبری واحد قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: طبق مطالعه‌ای که شده بود قرار شد از مناطق محروم طرح را آغاز کنیم که چند شهرستان محروم در کشور انتخاب و کوهدشت و دلفان نیز مشمول این پروژه شدند.

استاندار لرستان بیان کرد: وزارت کشور شهرستان دلفان را انتخاب کرده و مطالعات آن به طور کامل انجام شده است. همچنین مشاور، انتخاب و وی تمامی مسائل توسعه‌ای را بررسی می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر کار را فرمانداری یا استانداری انجام دهد قطعا گرفتار بروکراسی اداری خواهد شد و مشکل ایجاد می‌شود بنابراین تصمیم گرفته شد تا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آن را انجام دهد.

فعالیتهای توسعه ای تحت مدیریت واحد

دکتر خادمی با بیان اینکه اقدامات اولیه انجام شده است، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام، راهبری طرح را به عهده گرفته و تمامی فعالیت‌های توسعه‌ای در این منطقه تحت سیستم مدیریتی واحدی در قالب طرح مشاور انجام خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: امیدواریم این طرح با موفقیت انجام شده و به عنوان یک مدل در جاهای دیگر نیز اجرایی شود.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 232



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها