به گزارش خبرآنلاین از گرگان : عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی هفته جاری شیوع کرونا در گلستان افزایش داشته و استان در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، رامیان و مینودشت در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، علی آباد کتول، آزادشهر، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان با وضعیت سفید نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: طی دو روز گذشته تعداد بیماران در گرگان افزایش داشته و ممکن است وضعیت این شهرستان طی روزهای آینده قرمز شود.

فاضل با بیان اینکه هفته گذشته ۲۸۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بودند، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۹۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۷۳ بیمار در آی سی یو و ۲۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: امیدواریم با حمایت خانواده‌ها و کارکنان مدارس گلستان در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، کودک یا نوجوان کرونایی در استان نداشته باشیم و آموزش و پرورش به روال خود ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از زمان بازگشایی مدارس تا به امروز خوشبختانه موردی از ابتلا به کرونا در دانش آموزان استان نداشتیم.

فاضل در خصوص انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی که ۲۱ شهریور در حوزه غرب گلستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از کاندیداها، هواداران آنها و مردم می‌خواهیم تمام الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا سلامت مردم با تهدید روبرو نشود.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سایر نهادهای ذی‌صلاح، امیدواریم در روز انتخابات و پای صندوق‌های رای مشکلی در زمینه شیوع بیماری کرونا نداشته باشیم.

48

hotnewsخبر4 سال پیش • dahio.com • 44

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها