ایوب درویشی  اظهار داشت: پیگیری های لازم مبنی بر تامین کالاهای اساسی در استان صورت گرفته و ذخیره سازی لازم برای عرضه به موقع کالاهای اساسی به بازار انجام گرفته است.

وی افزود: اکنون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر و سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره سازی شده اند.

وی ادامه داد: همچنین 220 تن میوه نیز به منظور تامین میوه شب عید علاوه بر 400 تن مقدار ذخیره شده در حال ارسال به استان است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مردم هیچ نگرانی از نظر کمبود یا نبود کالاهای اساسی و ضروری شب عید خود نداشته باشند و به شایعات و خبرهای غیر موثق فضاهای مجازی توجه نکنند.

درویشی گفت: ستاد تنظیم بازار استان فعال است و مسایل و مشکلات را به صورت مرتب رصد می کند و با هرگونه گران فروشی و متخلفین بازار با کمک دستگاه های نظارتی و قضا برخورد می شود.

وی به راه اندازی نمایشگاه بهاره در راستای عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز و خوراک و پوشاک قبل از شروع سال جدید اشاره کرد و گفت: سعی شده که در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی حضور یابند تا بتوانند کالا به قیمت مناسب به مردم عرضه کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: اقدامات ویژه ای در زمینه تامین و رفع کمبودهای کالای مردم در ایام خاص انجام گرفته و سعی شده که با برگزاری فروش های فوق العاده و نمایشگاه های عرضه مستقیم در سطح شهرستان های استان بر اساس شیوه نامه ابلاغی مشکلات موجود برطرف شود.

درویشی گفت : همچنین به منظور مهار قیمت گوشت قاچاق دام زنده به طور مرتب رصد می شود و دادستانی و نیروی انتظامی نیز در این راستا با دستگاه های ذیربط برای پیشگیری از هرگونه قاچاق همکاری می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه های مربوطه و نظارت مستمر تعزیزات و بازرسی صنعت و معدن و همچنین خودکنترلی اصناف مردم امسال سال خوبی را آغاز کنند و مشکلی در هیچ زمینه ای مواجه نشوند.

۲۲۶۲۲۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 108



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها