؛ درحالی که چیزی نزدیک به ۱۰ روز از حضور ایران در قطر می‌گذرد، سرانجام بازی تدراکاتی ایران در این اردو فرا رسید و تیم ملی در ورزشگاه خالی از تماشاگر القطر شهر دوحه برابر الجزایر به میدان رفت. و در نهایت شاگردان اسکویچیچ با نتیجه ۲-۱ خغلوب تیم دوم الجزایر شدند.

الجزایر ۲-۱ ایران؛ این هم از بازی تدارکاتی!

 




























* ترکیب تیم ملی ایران

امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی(۴۶-امید ابراهیمی)، سعید عزت اللهی(۴۶-میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون(۴۶- عارف آقاسی )

سرمربی: دراگان اسکوچیچ








الجزایر ۲-۱ ایران؛ این هم از بازی تدارکاتی!



 




























*ترکیب تیم ملی الجزایر

آنتونی ماندریا، احمد توبه، عبدالقادر بدران، محمد توقای، حکیم زیدادکه، اسماعیل بن ناصر، آدم زرقان، قادری، بلال براهیمی، ریاض بن عیاد، رشید غزال.

سرمربی: جمال بلماضی








الجزایر ۲-۱ ایران؛ این هم از بازی تدارکاتی!

شرح گل


الجزایر یک- ایران صفر (دقیقه ۴۴-ریاض بن‌عیاد): روی پاس به عقب اشتباه جهانبخش در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه ایران کرد.






الجزایر ۲-۱ ایران؛ این هم از بازی تدارکاتی!


ایران یک- الجزایر یک (دقیقه ۶۴- علیرضا جهانبخش): روی پاس در عرض امید نورافکن به دهانه دروازه پس از حرکت پایه‌توپ فوق‌العاده عارف آغاسی، علیرضا جهانبخش دروازه حریف را با یک بغل‌پا باز کرد.




الجزایر دو ایران یک(دقیقه ۸۲- عموره): روی اشتباه نورافکن در دفع توپ عموره با عابدزاده تک‌به‌تک شد و توپ را از کنار پاهای عابدزاده وارد دروازه کرد.


لحظات حساس

دقیقه ۵: روی یک و دوی تماشایی جهانبخش و طارمی، علیرضا با دروازه‌یان حریف تک به تک شد که با تکل مدافع الجزایر موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۶: روی دفع اشتباه امیر عابدزاده مهاجم الجزایر می‌توانست دروازه ایران را باز کند که ضربه‌اش را در آستانه رسیدن به خط دروازه مجید حسینی دور کرد.

دقیقه ۱۳: شوت مهدی طارمی پس از حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه با واکنش گلر الجزایر دفع شد.

دقیقه ۲۶: ضربه علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک مجددا از دست رفت.

دقیقه ۴۱: روی پاس عرضی به دهانه دروازه ایران، توپ روی پای تک مهاجم الجزایر جفت و جور نشد تا نورافکن از روی خط شش قدم توپ را دفع کند.


الجزایر ۲-۱ ایران؛ این هم از بازی تدارکاتی!
























دقیقه ۴۸ : شوت علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان دفع شد.

دقیقه ۶۰ : مهدی طارمی روی هوش بالای خودش بعد از دفع ناقص مدافع صاحب توپ شد که ضربه‌اش در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان برخورد کرد و در ادامه هم ضربه سرش راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۷۲: ضربه خطرناک امیرحسین حسین‌زاده در بدو حضورش در زمین از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۸۰: یک پاس پشت مدافعان الجزایر برای مهدی طارمی ارسال شد ولی طارمی به توپ نرسید و دروازه بان الجزایر توپ را جمع کرد.


دقیقه ۸۳: روی دفع توپ اشتباه انید نورافکن، توپ به بازیکنان الجزایر رسید و عموره گل دوم آن ها را به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید:







hotnewsخبر2 سال پیش • dahio.com • 8

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها