به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از مردم کشور که روز قدس را گرامی داشتند تشکر می‌کنم. تمام این قدم‌ها و حرکت مورد عنایت خاص امام عصر (عج) است.

امام جمعه موقت تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲، اظهار کرد: برای این شهدا مخصوصاً شهدای کفن پوش ورامین طلب علو مقام از پیشگاه خداوند مسالت داریم. برای برادر شهیدمان، حاج شیخ محمد خرسند امام جمعه کازرون هم از پیشگاه خداوند متعال طلب اجر و صبر برای خانواده آن شهید داریم.

اهم صحبت‌های او به نقل از خبرگزاری‌ها از این قرار است: 

*{با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در روز ۱۴ خرداد} مساله مقابله و مقاومت که مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) مطرح کردند، سخنی است که امام از روز اول می‌فرمودند و این همان خط و راه امام است. بیانات رهبر انقلاب نیز همان راه است.

* اگر انسان در ماه مبارک رمضان به وظیفه‌اش عمل کند، برکات بسیاری را برای آن فرد به همراه داد و این برکات وقتی برای انسان نمود پیدا می‌کند، که بدانیم امام عصر اروحنا فداه به اعمال ما آگاه است.

*{ با اشاره به حادثه قیام پانزده خرداد سال چهل و دو } برای همه شهدای این حادثه تاریخی و امام جمعه شهید کازرونی خود از خداوند اجر و صبر برای خانواده ایشان مسئلت داریم.محور سخنرانی امروز من به موضوع مقاومت که در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) به آن اشاره شد، اختصاص دارد. همانطور که می‌دانید در بحث مقاومت آیات مختلفی در قرآن کریم آمده است با این مضمون که شما امت مسلمانان شخصیت بالایی دارید و خدا با شماست، نترسید، سازش نکنید و اعمال شما نزد خداوند محفوظ است و نقصی از آن پیدا نمی‌شود. 

*{با قرائت بخشی از بیانات امام راحل در صحیفه نور}امروز دشمن با سطح وسیعتری به ما مشکلات را تحمیل کرده است، انشاء الله به فضل خداوند حل خواهد شد.

*{با اشاره به شعار رونق تولید که در ابتدای سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این اسم نامگذاری شده است} سرمایه‌داران به مسائل اقتصادی توجه کنند، سرمایه‌ها را بیرون نبرند، دولتمردان مشکلاتی که دست و پاگیر است را بردارند و برای اشتغالزایی تلاش کنند و این یک وظیفه برای همه ما است که با این گرفتاری و مشکلات به رونق تولید بپردازیم.

*{با اشاره مسئولان باید در مقابل موانع رونق تولید بایستند و اجازه ندهند رونق تولید در هیچ شرایط تعطیل شود} مالیات از جمله مقولاتی است که باید دولتمردان باید به آن توجه کنند.مالیات‌هایی که غلط است و موجب می‌شود یکی مغازه‌ای را ببند، حذف شود. برای کسانی که دارند مالیات وضع شود و جلوی فرار مالیاتی گرفته شود و برای دیگران کمک و مساعدت شود. وزارت دارایی برای مالیات باید فکری کند و نظارت و راهی تدوین شود. همه از جمله دولت، مجلس، قوه قضاییه و ملت باید کار کنند.

* مجلس و قوانین مشکلات را بردارند و از طرفی هم حمایت کنند تا تولید بالا برود و اشتغال زیاد شود تا اقتصاد کشور از مشکل نجات پیدا کند و آن‌هایی که دارند به خاطر خدا و حیثیت کشور سرمایه را در کشور نگه دارند و برای خودشان، خانواده‌شان و نسل هایشان سرمایه را به خارج نبرند.

27216

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 53



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها