2020 lincoln continental coach door edition 3 - بازگشت لینکلن کانتیننتال در سال جدید

بازگشت لینکلن کانتیننتال محبوب به بازار .

به دلیل تقاضای عمومی ، لینکلن خودروی کانتیننتال را با درهای  کاسه ای یا به اصطلاح خودکشی ۱۹۶۰ با نام   Coach Door Edition  برای سال جدید عرضه خواهد کرد. تعداد ۸۰ اتومبیل از کانتیننتال قراراست در ماه می سال ۲۰۱۹ عرضه شود که همه ان ها طی ۴۸ ساعت به فروش رسیده اند.

قیمت خودرو

قیمت مدل سال ۲۰۱۹ این نسخه از ۷۱۰۴۰ دلار آغاز می‌شود که نسخه Coach Door Edition ان از محدوده ۱۱۵۴۷۰ دلاری اغاز می شود که قیمتی نسبتا زیاد برای این خودرو است. این کمپانی تم ها و رنگ های متنوعی را برای کابین خودرو و نمای ظاهری خودرو در اختیار مشتریان قرار داده است .

مشخصات خودرو

لینکلن کانتیننتال جدید با درهای کالسکه‌ای به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری v شکل مجهز است که نیرویی برابر  ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتن‌متر را تولید می کند و به لطف سیستم چهار چرخ متحرک ان به چرخ ها منتقل می کند .

درهای کاسه ای بدون شک یکی از جذاب ترین قسمت های خودرو به شمار می رود اما لینکلن برای فضای داخلی نیز تغییراتی انجام داده . یک کنسول میانی که درسرتاسر طول خودرو طراحی شده تا سرنشینان عقب فضای کافی برای نگهداری موبایل ، تبلت و استفاده از شارژر را داشته باشند.

افرادی که در قسمت عقب نشسته اند می توانند از یکی از دو پورت USB و یک پریز برق ۱۱۰ ولت استفاده کنند و با استفاده از صفحه نمایش چهار اینچی امکان دسترسی به تنظیمات کنترل آب و هوا را دارند.

تمام درب‌های خودرو جدید لینکلن به صورت کالسکه‌ای و ۹۰ درجه باز می‌شود و همچنین سیستم درب الکترونیکی سهولت ورود و خروج از خودرو را بیشتر کرده است. در قسمت ورودی درب های عقبی فضایی برای نگهداری چترطراحی شده تا هر چه بیشتر حس لوکس بودن را به سرنشینان منتقل کند.

اضافه کردن ۱۵.۲۴ سانتیمتر فضا به کابین این خودرو باعث شده فضای بسیار زیادی در اتاق لینکلن ایجاد شود و سرنشینان خودرو به راحتی از سفر خود لذت ببرند.

بر روی ورودی هر خودرو شماره ان خودرو نوشته شده که نشان می دهد این خودرو چندمین خودروی تولید شده از میان ۸۰ دستگاه است.

با توجه به استقبال زیاد و فروش نسبتا خوب نسخه های قدیمی این کمپانی ،بازگشت لینکلن کانتیننتال می تواند مورد استقبال فراوان همان طرفداران قرار گیرد.

لینکلن در حال حاضر سفارشات نسخه ۲۰۲۰ کانتیننتال  Coach Door Edition را می پذیرد و این کار را تا پایان ماه ادامه خواهد داد.  اتومبیل های ساخته  شده  قرار است از بهار آینده به مشتریان تحویل داده شود .

لینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتاللینکلن کانتیننتالمنبع: motor1

نوشته بازگشت لینکلن کانتیننتال در سال جدید اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو . پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 142



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها