باکس‌آفیس ۲۰۱۹ سرانجام به جای هیجان‌انگیز خود رسیده و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World توانست آخر هفته خود را ۵۵.۵ میلیون دلاری شروع کند. عملکرد این هفته پیشروی باکس‌آفیس هفته بود چون دو ماه اول سال، فروش داخلی خوبی شاهد نبودیم. این هفته شاهد فروش بیشتر Fighting with My Family نیز بودیم که پایین‌تر از انتظار ظاهر شد درحالیکه Run the Race جزو ۱۰ فیلم برتر بود. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

اکران انیمیشن How to Train Your Dragon: The  Hidden World با فروش ۵۵.۵ میلیون دلاری‌اش نه تنها فیلم اول باکس‌آفیس هفتگی شد بلکه پرفروش‌ترین فیلم سال تا به الان شد و Glass را با افتتاحیه ۱۵ میلیون دلاری‌اش پشت سر گذاشت. سری دوم این فیلم در سال ۲۰۱۴ نیز با ۴۹.۴ میلیون دلار افتتاحیه بزرگی داشت. فروش داخلی فیلم تاکنون ۵۸ میلیون دلار بوده که رویداد Fandango در اوایل امسال را با ۲.۵ میلیون دلار فروش، در بر می‌گیرد.

فیلم اول با افتتاحیه ۴۳.۷ میلیون دلاری‌اش، در نهایت ۲۱۷.۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۰ فروش داشت که تقریبا ۵ برابر است. فیلم دوم بیش از ۱۷۷ میلیون دلار فروش داخلی داشت. این سری همچون دو فیلم قبلی امتیاز A سینمااسکور را دریافت کرد و مورد توجه منتقدین قرار گرفته و توانست امتیاز ۹۱ درصدی راتن تومیتوز را بدست آورد. جالب است که این اولین فیلمی است که مخاطب مرد بیشتری دارد و نسبت به دو فیلم قبلی، ۵۱ درصد مخاطب مرد داشته است. ۳۹ درصد از مخاطبین ۲۵ به بالا داشتند درحالیکه سری‌های قبلی ۵۱ و ۴۴ درصد مخاطب با این رده سنی داشتند.

باتوجه به فروش دو فیلم اول می‌توان حدس زد که این فیلم بین ۱۹۸ تا ۲۷۷ میلیون دلار فروش داشته باشد و با Wonder Park که سه هفته دیگر اکران می‌شود، به رقابت بپردازد. فروش داخلی ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم دور از انتظار نیست و خبر خوبی برای یونیورسال است. این فیلم کمترین بودجه، ۱۲۹ میلیون دلار، را نسبت به بودجه ۱۶۵ میلیون دلاری فیلم اصلی و ۱۴۵ میلیون دلاری دنباله اول، داشته است.

با اینکه دنباله دوم فروش داخلی همانند فیلم‌های قبلی نداشته، ۱۶۷ میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروش داشته است. این فیلم شش هفته پیش در دو بازار بین‌المللی اکران شد، و این هفته وارد هفته هفتم شده و در ۵۳ بازار روی پرده می‌رود که ۹ بازار جدید این هفته به آن اضافه شده است. این فیلم بیشترین فروش افتتاحیه را در روسیه با ۱۱.۲ میلیون دلار داشت و بعد از آن در اسپانیا با ۲.۸ میلیون دلار فروخت. پرفروش‌ترین بازار بین‌المللی این فیلم متعلق به انگلیس با ۲۰ میلیون دلار است.

هفته آینده، اول مارس، این فیلم در چین، و ۲۳ اوت در ژاپن اکران می‌شود. این فیلم تاکنون ۲۱۶.۹ میلیون دلار در بازار جهانی فروخته که در مجموع ۲۷۵ میلیون دلار می‌شود.

رده دوم جدول متعلق به Alita: Battle Angel است که هفته پیش فراتر از انتظارات ظاهر شد اما این هفته عقب‌نشینی کرد. این فیلم افت ۵۸ درصدی داشته و ظرف سه روز ۱۲ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش بعد از ۱۱ روز اکران به ۶۰ میلیون دلار رسیده است. در بازار بین‌المللی این فیلم کمی بهتر عمل کرده و در چین ۶۲.۲ میلیون دلار فروخته و در مجموع این هفته ۹۲.۴ میلیون دلار فروش داشته است. تاکنون Alita توانسته ۲۰۲ میلیون دلار فروش بین‌المللی و در مجموع ۲۶۳ میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم The LEGO Movie 2 برادران وارنر رده سوم را از آن خود کرده و این هفته با افت ۵۲ درصدی همراه بوده و طی سه روز ۱۰ میلیون دلار فروخته و در مجموع ۱۷ روز اکران، ۸۳.۶ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم در بازار بین‌المللی این هفته ۱۰.۳ میلیون دلار در ۷۳ بازار فروخته و به مجموع فروش بین‌المللی ۵۳ میلیون دلار رسیده است. بطور کلی، فروش جهانی این فیلم به ۱۳۶.۶ میلیون دلار رسیده و هنوز منتظر اکران در استرالیا در تاریخ ۲۱ مارس است.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران فیلم مهیج Greta در بیش از ۲۰۰۰ سینما هستیم درحالیکه تیلر پری (Tyler Perry) با جدیدترین فیلمش، A Madea Family Funeral، در ۲۳۵۰ سینما باز می‌گردد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش آخر هفته را در قسمت زیر مشاهده کنید:

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 62



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها