با این خوراک خوش طعم رژیمی تا عید وزن تان را کم کنید

خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم. با این خوراک تا عید می توانیم وزن تان را کم کنید.

به گزارش چون می‌دونم این روزا ممکنه وقتت برای غذا درست کردن کم باشه پیشنهاد می‌کنم این غذای خوشمزه‌ای روکه می‌خوام بهت یاد بدم درست کنی. البته اصلش به عنوان پیش غذاست.گل کلم، کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد اون رو می‌گیره. باعث هضم بهتر غذا می‌شه. پیشگیری می‌کند از انواع آرتروز.

دردهای مزمن خاص روده رو کاهش میده و یک خبر خوبی که خانم‌ها رو خوشحال می‌کنه اینه که ماده غذایی فوق‌العاده‌ای است برای کاهش وزن.خوب حالا که به خاصیت این گیاه پی بردی، بریم که  بهت یاد بدم.

 طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن

– اول از همه یه گل کلم متوسط رو به قطعه‌های کوچیک خرد کن.

– بشور و بریز داخل یه قابلمه آب با کمی نمک. بگذار چند جوش بزنه. فقط مراقب باشه له نشه و زیاد نپزه چون اینقدر بافتش ظریفه که نیازی به زمان زیاد برای پختن نداره. همین که یه کم نرم بشه کافیه.

– بعد دو تا تخم‌ مرغ رو خوب هم بزن و تو یه قابلمه کوچیک مثلا شیرجوش تا نصفه روغن مایع مخصوص سرخ کردنی بریز بزار حسابی داغ بشه.

– بعد از این‌که گل کلم‌ها نرم شدن، بریز تو آبکش. بعد تو یه ظرف مناسب یه لیوان آرد سوخاری بریز اگه از پودرهای آماده استفاده می‌کنی که نیازی نیست چیزی بهش اضافه کنی. اما اگر خودت می‌خوای پودر سوخاری درست کنی؛ نان‌های باگت که بیات می‌شن رو دور نریز.

– بگذارشون داخل یک سینی چند روزی بمونن تا خوب خشک بشن بعد آسیابشون کن و بهش طعم دهنده مثل نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، ادویه و زنجبیل یا هر ادویه دلخواه دیگری اضافه کن.

– خلاصه کجا بودیم؟ آهان گل کلم‌ها نرم شدن، ریخته شدن تو آبکش، کمی خنک شدن و آبشون گرفته شده. حالا به ترتیب گل کلم‌ها را اول در تخم‌مرغ، سپس در آرد سوخاری و در انتها داخل روغن خیلی داغ شده بریز و اجازه بده سرخ بشه. بعد روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرارشون بده که روغن اضافیشون گرفته بشه.

 – در نهایت که تمام گل کلم‌ها تموم شدن به ظرف مورد نظر منتقل و با کمی سبزیجات تزئین و سرو کن. اما سسش؛ برای سس هم یه قاشق شوید تازه‌ی خرد شده، یه حبه سیر له شده و مقداری نمک و فلفل سیاه را با نصف لیوان سس مایونز مخلوط کن و کنار کلم سوخاری بریز.

زندگی آنلاین

hotnewsسلامت5 سال پیش • dahio.com • 79



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها