برترین ها: در لیگ های معتبر اروپایی، امشب در اسپانیا، رئال مادرید بر ایبار غلبه کرد، در ایتالیا ، یووه جدال سنتی با میلان را پیروز شد و در آلمان بایرن با 5 گل به دورتموند درس فوتبال داد.

 رئال مادرید از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو میزبان تیم فوتبال ایبار بود که در نهایت موفق شد بازی باخته را با نتیجه 2 بر یک به سود خود رقم بزند.

خلاصه بازی رئال مادرید ۲- ایبار ۱

بُرد ۵ گله بایرن مونیخ و برتری یووه مقابل میلان

در این بازی ابتدا ایبار در دقیقه 32 توسط کاردونا پیش افتاد اما در ادامه شاگردان زین‌الدین زیدان نیمه دوم را متفاوت رقم زدند و با درخشش کاپیتان کریم بنزما دو بار در دقایق 59 و 81 توسط این مهاجم فرانسوی به گل رسیدند تا پیش از دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید، فاصله قوهای سپید با رقیب سنتی و آبی‌واناری‌پوش خود به 10 امتیاز تقلیل یابد.

رئال مادرید با این پیروزی 60 امتیازی شد و همچنان بعد از بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده سوم قرار دارد.


یووه برنده جدال سنتی مقابل میلان شد

حساس‌ترین دیدار هفته سی و یکم سری آ از ساعت 20 و30 دقیقه دو تیم مدعی و رقیب سنتی فوتبال کالچو در ورزشگاه یوونتوس آرنا شهر تورین، یوونتوس و میلان به مصاف هم رفتند.

یووه برای تداوم روند عالی خود و میلان برای تثبیت جایگاه سوم پا به میدان گذاشتند که در نهایت این دیدار پرهیجان با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان آلگری خاتمه یافت.

خلاصه بازی یوونتوس ۲- آث میلان ۱

برای میلان پیاتک 40 و برای یوونتوس دیبالا 59 پنالتی و مویس کین 84 گلزنی کردند.

بُرد ۵ گله بایرن مونیخ و برتری یووه مقابل میلان

گلزنی ستاره تعویضی و 19 ساله یووه مویس کین دراین دیدار از دیگر نکات مهم بازی بود.

بُرد ۵ گله بایرن مونیخ و برتری یووه مقابل میلان

بُرد ۵ گله بایرن مونیخ و برتری یووه مقابل میلان

با این نتیجه یوونتوس بیست و هفتمین برد فصل را تجربه کرد و میلان به دلیل از دست دادن 3 امتیاز بازی پایین ‌تر از اینتر با 52 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

شاگردان الگری با 84 امتیاز دور از دسترس رقبا در صدر قرار دارند.


بایرن مونیخ، دورتموند را تحقیر کرد

 از هفته بیست و هشتم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ از ساعت 21 در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف بورسیا دورتموند رفت و به پیروزی 5 بر صفر رسید.

خلاصه بازی بایرن مونیخ ۵- دورتموند ۰

شاگردان کواچ که دیدار رفت را در خانه دورتموند با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شده بودند در دیدار برگشت شروعی طوفانی داشتند و در همان نیمه اول کار را تمام کرد و زنبورها را با 5 گل تحقیر کردند.

بُرد ۵ گله بایرن مونیخ و برتری یووه مقابل میلان

گل‌های بایرن توسط هوملس 10، لواندوفسکی 17 و 89 ، خاوی مارتینز 41 و گنابری 43 زده شد.

شاگردان کواچ با این برد 64 امتیازی شدند و به صدر جدول بازگشتند. دورتموند هم با 63 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 42



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها