به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) ۲۳ شهریور ماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی قطر رفت که به برتری ۳-۰ رسید.

تیم ملی ایران با پیراهن دوم (قرمز) و با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، امیر غفور، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور بازی را آغاز کرد.

ست اول: ۲۵ – ۱۸ ایران
از آغاز بازی دو تیم به صورت پایاپای پیش رفتند تا اینکه ایران با آبشار امیر غفور ۸ – ۷ وقت استراحت فنی اول را کسب کرد. با شروع مجدد بازی عملکرد خوب سعید معروف در زدن سرویس دریافتهای تیم قطر را دچار مشکل کرد تا اختلاف دو تیم به ۶ امتیاز افزایش یافته و ایران ۱۶ – ۱۰ وقت استراحت فنی دوم را پیروز شود.

با شروع مجدد بازی عملکرد خوب بازیکنان چون میلاد عبادی پور در دفاع، باعث شد اختلاف دو تیم در امتیاز ۲۲ – ۱۴ به ۸ امتیاز برسد. در ادامه قطر سه امتیاز متوالی را توسط ابراهیم کسب کرد و اختلاف در حالی به ۵ امتیاز کاهش یافت که ایران ۲۲ – ۱۷ پیش بود.

در نهایت با اشتباه پاسور قطر ایران ۲۵ – ۱۸ ست نخست بازی را پیروز شد.

ست دوم: ۲۵ – ۱۵ ایران
پس از بیرون رفتن سرویس ابراهیم پشت خط زن تیم قطر و عملکرد درخشان فیاضی در خط سرویس، ایران ۶ – ۲ از حریف پیش افتاد تا قطریها تقاضای وقت استراحت کنند. با ورود دو تیم به زمین سرویس های خوب فیاضی ادامه داشت تا در نهایت ایران ۸ – ۲ وقت استراحت فنی اول را به نفع خود کند.

روی دفاع عبادی پور ایران ۱۳ – ۵ پیش افتاد تا اختلاف به ۸ امتیاز افزایش یافته و قطری ها مجبور به تقاضای وقت استراحت شوند. عملکرد خوب بازیکنان ایران در دفاع  و سرویس ادامه داشت تا ۱۶ – ۹ وقت استراحت فنی دوم را به دست آورند.

با درخشش علی اصغر مجرد سرعتی زن جوان تیم ملی و میلاد عبادی پور در حمله، اختلاف دو تیم در حالی به ۹ امتیاز افزایش یافت که نتیجه بازی ۱۹ – ۱۱ به سود ایران شد. در نهایت ایران با اختلاف ۱۰ امتیازی، ۲۵ – ۱۵ ست دوم بازی را با برتری قاطع پشت سر گذاشت.

ست سوم: ۲۵ – ۱۷ ایران
برتری ایران در این ست نیز ادامه داشت و با سرویس های خوب فیاضی و عملکرد درخشان غلامی و مجرد در دفاع، ایران ۴ – ۱ از قطر پیش افتاد. پس از وقت استراحت، قطری ها اختلاف را در حالی به یک امتیاز کاهش دادند که بازی ۶ – ۵ به سود ایران بود. با بیرون رفتن سرویس ابراهیم، ایران ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را به سود خود پایان داد. با شروع بازی قطر در امتیاز ۹ نتیجه را به تساوی کشاند و با دو آبشار مبارک والد ۱۱ – ۹ از ایران پیش افتاد تا اینبار کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند.

پس از شروع بازی با آبشار و سرویس خوب عبادی پور ایران ۲ امتیاز متوالی را کسب کرد تا نتیجه این ست در امتیاز ۱۱ مساوی شود. در ادامه این تیم ایران بود که با به کارگیری نقشه های متعدد در خط حمله توسط سعید معروف، دفاع قطر را جا گذاشت و ۱۶ – ۱۳ وقت استراحت فنی دوم را نیز ازآن خود کرد.

ایران با تک دفاع معروف و آبشار مجرد روی یک کار سرعتی، ۱۸ – ۱۳ پیشی گرفت تا قطری ها تقاضای وقت استراحت کنند. پوریا یلی در اواخر این ست پاس فیاضی را تبدیل به امتیاز کرد تا ایران ۱۵ – ۲۲ از حریف پیشی بگیرد. در پایان بازی امیرحسین اسفندیار برای ایران وارد زمین شد که توانست با یک‌جای خالی ایران را به امتیاز ۲۵ برساند تا با ۷ امتیاز اختلاف پیروز این ست شود.

ایران با دو پیروزی برابر سریلانکا و قطر، فردا در بازی سوم به مصاف استرالیا می رود.

256 43

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 38



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها