به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، جوایز ۱ میلیارد ریالی بانک آینده تحت عنوان  کمک هزینه خرید واحد مسکونی به ارزش ۱ (یک) میلیارد ریال از رئز ۲۴ دیماه سال جاری در شهرهای مختلف ایران به برندگان اهدا شد و امروز در یاسوجنیز “سیده سارا ولی پور ” جایزه خود را از دست جعفر گوهرگانی دریافت نمود.

آنچه که امروز در بانک آینده شعبه یاسوج شاهدبودیم حضور مشتریان جدید بانک جهت افتتاح حساب در این به عینه مشهود بود که سید مرتضی رمضانی مدیر بانک آینده شعبه یاسوج ضمن دعوت از چند نفر از آنان به حضور در مراسم اهدای جایزه از تمامی مشتریان ان بانک به سبب اعتماد به آینده تقدیر نمود .

مدیر بانک آینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت : بانک آینده از مجموعه بیش از ۱۷ هزار سهام دار و بعد از انجام مراحل قانونی در آخرین روزهای سال ۹۳ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد .

سیدمرتضی  رمضانی در ادامه عنوان کرد: این بانک با مجموعه ای نیروی ۴ هزار نفری ، ۳ میلیون ۷۰۰ هزار مشتری با بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار حساب بانکی با ۲۶۳ شعبه در سراسر کشور در قالب یک بانک خصوصی با رتبه اول منابع در بین بانک های خصوصی مشغول فعالیت است .

رمضانی در ادامه به افتخارات بانک آینده در طی مدت کم فعالیت بانکی اشاره کرد و گفت : برای دومین سال پیاپی انتخاب بانک آینده از طرف” بنکر “بعنوان بانک جمهوری اسلامی ایران در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۸، کسب عنوان بانک برتر ایران از سوی موسسه یورومانی در سال ۲۰۱۸ ،  بانک تحول ساز خاورمیانه از سوی موسسه یورو مانی در سال ۲۰۱۷، دریافت بالاترین سطح جایزه نوآوری اروپا و عضویت در انجمن بانکداران آسیایی تنها بخشی از موفقیت های بین المللی این بانک بوده است .

وی در ارتباط با موفقیت های ملی و داخلی بانک آینده عنوان کرد: ارتقا به رتبه دهم بین ۵۰۰ شرکت برتر ، انتخاب بعنوان شرکت پیشرو ، در رتبه بندی شرکت های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور ، رتبه نخست بانک های خصوصی کشور در اجرای طرح رونق تولید ، نشان ملی سودآورترین و پربازده ترین بانک در اقتصاد ایران ،دریافت نشان اعتماد ،دریافت تندیس و اوح تقدیر چایزه ملی مدیریت مالی ، جایزه ملی تعالی سازمانی  و تندیس انجمن ملی کارآفرینی از افتخارات ملی و داخلی بانک آینده در چند سال اخیر بوده است .

مدیر بانک آینده استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به فعالیت های این بانک در حیطه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود : در سال جاری بیش از ۲۵ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج با روال میانگین پروسه حداکثر ۳۰ روزه ، ساخت و افتتاح بیش از ۲۵ خانه بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه ، ساخت ۱۰ باب مدرسه در مناطق محروم تحت عنوان مدارس ” امید آینده ” که یکی از این مدارس در استان کهیلویه و بویراحمد و شهر مادوان ساخته شد ، افتتاح بیش از ۱۱۳ هزار فقره حساب دانش آموزی “امید آینده ” با اهدای ۱۰۰ الی ۳۰۰ هزار ریالی ، برگزاری کمپین نهال آینده با اهدای مداد روینده و برگزاری جشن امید آینده با ارائه جوایزی از قبیل کنسول بازی پلی استیشن ، و تبلت و بسته های مداد رنگی ، توزیع بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر برای دانش آموزان کم بضاعت در مناطق محروم ، طراحی ۳ محصول تدبیر ، نیکان و کیمیا با اعطای ۱۰۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی و خود اشتغالی ، تجههیز و تکمیل ورزشگاه شهابیه خمین استان مرکزی و عبور از مرز ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار حساب قرض الحسنه اعم فعالیت های عام المنفعه بانک اعلام شده است .

سیدمرتضی رمضانی در ادامه افزود : در روز ۲۲ مهرماه سال چاری بین بیش از ۲۰۳ هزار حساب مشمول  ۲۰ هزار و ۳۸۹ نفر طبق قرعه کشی که حدود ده درصد آنار کلی است برنده شدند .

وی تعداد برندگان شعبه یاسوج را مجموعا ۲۵۳ نفر اعلام کرد . گفت : در این بین به خانم سیده سارا ولی پور بنمایندگی از برندگان این شعبه جایزه صد میلیون تومانی وی اهدا شد و مابقی برندگان نیز جوایز خود را می توانند با مراجعه به بانک دریافت کنند .

وی در انتها از زحمات انصاری کارآفرین و   بزرگترین سهام دار بانک آینده و کارآفرین برتر کشور ویژه قدردانی نمود .

معاون اقتصادی استاندار در این مراسم گفت : بانک با برگزاری این مراسم و اهدای جوایز ه برندگان اعتماد خوبی به اشخاصی که در این بانک حساب سپرده دارند داده است .

جعفر گوهرگانی ضمن تبریک به برندگان جوایز بانک آینده  عنوان کرد : مردم بهتر است دیگر کمتر به شایعات بها دهند .

گوهرگانی گفت : خوشبختانه در همین مدت گوتاهی که برای این مراسم در بانک حضور داشتم شاهد حضور گسترده مردم جهت افتتاح حساب هستیم که این نشان از درایت مردم استان دارد .

وی اظهار امیدواری کرد بانک آینده همانند گذشته در خدمت مشتریان بانک و کمک به اشتغال زایی باشیم ، و باتوجه به رضایت مندی مشتریان شاهد افتتاح شعب در دیگر شهرستان های استان و یاسوج باشیم .

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 85



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها