برگزارکنندگان این مسابقه، به جامعه‌­ی عکاسی خود افتخار می‌­کنند. اریک دوپین (Eric Dupin)  بنیانگذار سایت Dronestagram اعتقاد دارد که جهان بینی منحصر به فرد در Drone به نوعی اجازه می‌­دهد که ما به آرزوهای­مان برسیم.

اگر می­خواهید دنیا را از نگاه برترین­‌های Drone ببینید، بهتر است نگاهی به عکس‌­های برنده در این مسابقه بیندازید. همچنین شما می‌­توانید در صفحه­‌ی اینستاگرام Dronestagram هم عکس‌های بیشتری در این سبک از عکاسی را مشاهده کنید. 

اسب آبی

عکسی با عنوان «اسب­های آبی گرسنه» که از گروهی از اسب­های آبی در اطراف منطقه‌ی Sirare در تانزانیا گرفته شده است. این عکس اولین جایزه را به خود اختصاص داده است. عکاس این عکس که با نام کاربری zekedrone در Dronestagram عکس را به اشتراک گذاشته، در توضیحات عکس نوشته است: «مهمانی اسب­های آبی غول پیکر برجسته‌­ترین بخش سفر بود.»

تور ماهیگیری

دومین برنده‌، عکسی است که توسط Trung Pham گرفته شده است و با تیتر « تور ماهیگیری در ویتنام» به اشتراک گذاشته شده. این تصویر، عکسی هوایی از قایق ماهیگیری است که تور ماهیگیری خود را بر روی آب پهن کرده است. عکس در نگاه اول بسیار عجیب و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

سگ و سایه

«دو نفر، دو سگ و چهار سایه» تیتر عکسی است که جایزه­‌ی رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داده است. این عکس توسط کاربری با نام qliebin در دریای سیاه در اودسیای (Odessa) اوکراین گرفته شده است.

غروب آفتاب

عکسی که توسط عکاسی با نام مکسیم تاراسف (Photographer Maksim) گرفته شده و با تیتر «غروب آفتاب» در Dronestagram منتشر شده است را می‌بینید. در این عکس گویی قسمت بالای کوه­های ایسلند، نارنجی شده‌­اند.

رودخانه

«جایی که رودخانه­‌ی گل‌آلود به اقیانوس می­‌رسد» این تیتر مربوط به عکسی است که توسط کاربری به نام JGalamba در Dili در پایتخت Timor Est گرفته شده است. او نوشته است که اولین باران امسال باعث جاری شدن دوباره­‌ی رودخانه شده و گِل­ها از کوه­‌ها به اقیانوس رسیده‌اند. آب به وضوح به دو بخش تقسیم شده و بخش قهوه‌­ای و آبی آن کاملا از هم قابل تمایز هستند.

کاربری با نام mackbookboy تصویر سقفی خاص را در پارک MacRitchie سنگاپور با عنوان « Camo Top» گرفته است.

مادر و کودک

«مادر و کودک»  تیترعکسی است که توسط LukeMaximoBell از نهنگ­‌های جنوبی در ساحل کیپ تاون در آفریقای جنوبی گرفته شده است.

پناهنده‌ی آب و هوا

Florian Ledoux این عکس را با عنوان «پناهنده‌ی آب و هوا» از یک خرس قطبی در کنار ساحل جزیره­‌ی Baffin در کانادا گرفته است. خرس‌­های قطبی یکی از اولین پناهندگان تغییرات آب و هوا هستند.

آیا شما هم به این سبک عکاسی علاقه دارید؟ به نظر می‌رسد که این نوع از عکاسی، نمای تازه‌ای از پدیده‌های طبیعی و جاذبه‌های گوناگون را برای عاشقان طبیعت و ماجراجویی به تصویر می‌کشد.

لست سکند

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 475



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها