هر چیزی در دنیا بوی منحصر بفرد خود را دارد و این بو می‌تواند با قدرت عجیب خود حس خاصی را در ذهن ما ایجاد و ماندگار کند. بو می‌تواند قدرتی بالاتر از کلمات و احساسات را بیان کند از این رو زمانی که بویی خاص که قبلاً آن را شنفته‌ایم به مشاممان برسد گویی تصویری سه بعدی از آن مکان در ذهنمان نمایان می‌شود.

عطرها و ادکلن‌ها توانسته‌اند با ترکیب چندین نوع بوی مختلف موجود در طبیعت، محصولی منحصر به فرد برای ما به وجود آورند. یکی از معروف و محبوب‌ترین عطرهای ماندگار در دنیا عطر بلک افغان است که مطمئناً اگر نامش را هم نشنیده باشید بوی آن برایتان آشنا خواهد بود. بلک افغان با بوی بی نظیر خود می‌تواند مثل یک همراه با شکوه در مهمانی‌ها و مراسمات مختلف کنارتان باشد و حس قدرت و خاص بودن را به شما القا کند. اگر شما نیز قصد خرید ادکلن بلک افغان را دارید بهتر است برای داشتن خریدی درست و مطمئن با مطلب امروز ما همراه باشید.

بلک افغان

تشخیص عطر بلک افغان اصل

درست است که ادکلن‌های بلک افغان جزو مشهورترین عطرهای موجود در دنیا هستند اما متاسفانه امروزه انواع تقلبی و بی کیفیت آن نیز تولید می‌شود که با رونق خریدهای آنلاین می‌تواند این شک را دل شما بیندازد که عطری که خریداری کرده‌اید بلک افغان اصل است یا خیر؟! تشخیص یک بلک افغان اصل کار دشواری نیست لازم است با چند ویژگی مهم عطر بلک افغان آشنا شوید تا اصل آن را خریداری کنید.

ادکلن بلک افغان محصولی از یک برند معروف به نام ناسوماتو است که با طراحی خاص و رنگی تیره تولید شده است. ظرفی شیشه‌ای حاوی ماده‌ای تیره به رنگ مشکی با درب چوبی بزرگ از ویژگی‌های بارز این محصول مشهور است. مهمترین روش تشخیص اصل بودن این عطر، درب چوبی خوش تراش و زیبای آن است که می‌تواند وجه تمایز بزرگی با موارد تقلبی این محصول داشته باشد.

در مرحله‌ی دوم باید بدانید چینش و نوع فونت نوشتاری روی شیشه‌ی بلک افغان کاملاً خاص و منحصر به فرد است که با مراجعه به سایت اصلی این برند به راحتی با نمونه‌ی تقلبی قابل تشخیص است.

اگر با این دو روش نیز نتوانستید اصل آن را تشخیص دهید به سراغ جعبه‌ی آن بروید و با برسی کد درج شده روی آن با خود شیشه و یا رنگ و سلفون کشیده شده روی آن با موارد اصلی این جنس که در سایت این برند وجود دارد به راحتی می‌توان فهمید جنسی که در دست دارید اصل یا تقلبی است.

بلک افغان زنانه است یا مردانه؟

فرمولی که آقای الساندرو عطر ساز معروف ایتالیایی برای ادکلن بلک افغان طراحی کرده است بسیار بی نظیر، خاص و استثنایی است که نمی‌توان با رایحه‌ی زیبا و خاص، آن را محدود به زنان یا مردان کرد. عطر بلک افغان با رایحه‌ی گرم و تلخ خود می‌تواند برای هر شخصی چه مرد یا زن مناسب باشد. ویژگی منحصر به فرد این ادکلن پر فروش آن را به یک محصول پر طرفدار تبدیل کرده است. فرقی نمی‌کند شما مرد باشید یا زن، یک عطر بلک افغان می‌تواند با بوی ماندگار و خاص خود حس جذابیت و قدرت را به شما ببخشد و شما را خاص جلوه دهد.

نت های عطر بلک افغان

اگر برای بار اول از عطر بلک افغان استفاده کنید مطمئناً بوی اولیه‌ی گیاه شاهدانه را به خوبی حس خواهید کرد. بعد از گذشت چند ثانیه متوجه بویی خاص از صمغ، قهوه و تنباکو خواهید شد که شما را در نت‌های سبز و چوبی خود غوطه ور خواهد کرد. بعد این این دو مرحله نوبت به بوی عود چوب آگار خواهد رسید.

مشخصه‌ی اصلی نت‌های عطر بلک افغان خطی بودن آن است که سبب می‌شود از لحظه‌ی خارج شدن از ظرف تا پخش کامل آن، رایحه‌ای یکسان را استشمام کنید. بویی گرم و خاص که می‌تواند با ترکیبات خود توجه هر کسی را به خود جلب کند. مهم نیست عاشق عطرهای تلخ یا شیرین و سرد باشید، بلک افغان چیزی است که می‌تواند شما را شیفته‌ی خود کند و بویی ماندگار در ذهنتان به وجود آورد.

ترکیب عطر بلک افغان

عطر منحصر بفرد بلک افغان از ترکیبات جالبی کنار هم شکل گرفته و بوی خاص آن توانسته ماندگاری این عطر را بسیار بالا ببرد. جالب است بدانید هر عطر و ادکلنی از سه نت مختلف تشکیل شده که ویژگی‌های هر کدام از این نت‌ها سبب می‌شود هر عطری جایگاه خاصی داشته باشد.

نت های اولیه این عطر شامل ترکیبات گیاه شاهدانه و نت‌های سبز است. در نت میانی شما شاهد ترکیباتی از توتون، قهوه، رزین، صمغ و دیگر نت‌های چوبی خواهید بود. در مرحله‌ی آخر نیز ترکیبی از نت‌های دودی و عود گیاهان، بوی بی نظیر گرمی را ایجاد می‌کند.

اگر به دنبال عطری خاص هستید که هیچ وقت از بوی آن خسته نشوید ما به شما بلک افغان را پیشنهاد می‌کنیم، عطری گرم و دلنشین با ترکیبات خاص و ماندگاری بالا.

امتیاز به مطلب post

drsalamatسلامت2 سال پیش • dahio.com • 1

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها