Bugatti Chiron Pur Sport 1 - بهترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون اسپرت

بوگاتی اخیرا نسخه اسپرتی از شیرون را بیرون داده که آمار و ارقام عجیبی را به جای گذاشته است. آماری که گویای بهینه ترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون است.

ویژگی های بوگاتی شیرون اسپرت؛

هر بوگاتی بعد از ویرون که در سال ۲۰۰۵ ارائه شد قادر است به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بنابراین سخت است که چنین خودریی را که بهترین است به بینظیرترین تبدیل کرد. بوگاتی جدید به نام بوگاتی شیرون V-max معرفی شده است که بیشینه سرعت ۳۵۰ مایل بر ساعت را دارد.

با این حال نسخه جدید بوگاتی شیرون اسپرت محدود تولید شده و در ۶۰ تعداد به بازار روانه خواهند شد. قیمت مبنای این خودرو ۳ میلیون یورو(معادل ۱۲٫۳ میلیون درهم) است.

“برای این بوگاتی شیرون اسپرت قطعا مشتریانی از سراسر دنیا پیدا می شوند،شیرون اسپرتی که از همه نظر بهینه شده و مزایای بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.” این را رئیس بوگاتی استفان وینکلمن میگوید.

از وزن بوگاتی شروع میکنیم؛ شیرون اسپرت ۵۰کیلوگرم سبک تر است. اما یکی از بهینه سازی های اساسی انجام شده اسپویلر انتهایی خودرو است. اندازه این باله از نوک تا نوک به ۱٫۹ متر میرسد که در مقابل باله کارخانه ای شیرون یک هیولا محسوب می شود.

سیستم هیدورلیک ۱۰ کیلوگرم سبک تر شده،همچنین یک دفیوزر کربنی سبک جای سپر بزرگ و سنگین بوگاتی را گرفته تا به بهینه ترین بوگاتی شیرون دست یابند.

موتور بوگاتی شیرون اسپرت؛

برای تبدیل ۱۵۰۰ اسب بخار نیرو در شیرون فابریک،بوگاتی از یک موتور ۸٫۰ لیتری توربو دار استفاده میکند تا ۱۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. ماکسیمم دور موتور این شیرون سوپر اسپرت ۶۹۰۰ دور بر دقیقه است که عددی چشم گیر است. این دور موتور در کنار کلاچ ۷ سرعته اتوماتیک دوگانه نسبت چرخ دنده به دور موتور را ۱۵ درصد بهبود بخشیده است.

شیرون اسپرت همچنین،۶۰-۱۲۰ مایل را دوثانیه بهبود بخشیده است. دیسک های ترمز نیز هر کدام ۲ کیلوگرم سبک تر شده و علاوه بر آن قدرت ترمز گیری نیز افزایش داشته تا به راحتی بتوان بوگاتی شیرون اسپرت را رام کنند.

Bugatti Chiron Pur Sport 4 - بهترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون اسپرت
Bugatti Chiron Pur Sport 6 - بهترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون اسپرت
Bugatti Chiron Pur Sport 5 - بهترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون اسپرت

نوشته بهترین دینامیک گرفته شده از بوگاتی شیرون اسپرت اولین بار در اروند پلاک | مجله حرفه ای خودرو. پدیدار شد.

hotnewsخودرو4 سال پیش • dahio.com • 71



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها