البته اگر تصمیم دارید برای عید دیوارها را از حال و هوای قبل در بیاورید، نگران نباشید. زیرا می‌توانید یک یا دو ماه قبل از عید دست به کار شوید، این کار باعث می‌شود تا شروع سال جدید بوی رنگ از فضای خانه برود و همچنین شما زمان کافی برای رسیدگی به امورات دیگر را داشته باشید.

ما در این مقاله سعی می‌کنیم راهنمایی‌ها لازم را به شما ارائه کنیم تا بهتر و سریع‌تر به هدف خود برسید.

برای نصب کاغذ دیواری و رنگ آمیزی ساختمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات بسیاری هستند که در زمان طراحی دکوراسیون داخلی باید مد نظر قرار دهید که هر کدام از آنها

  • قبل از شروع کار تمامی جوانب را در نظر بگیرید.
  • به مساحت و اندازه اتاق یا نشیمن توجه کنید.
  • با توجه به فضای مورد نظر رنگ دیوار و یا طرح کاغذ دیواری را انتخاب کنید.
  • به محل قرارگیری فضا توجه کنید مثلا برای اتاقی که در قسمت شمال ساختمان قرار گرفته، بهتر است از رنگ‌های گرم استفاده کنید.
  • در مورد رنگ‌های ساختمانی اطلاعات کسب کنید و با مزایای هرکدام آشنا شوید تا بتوانید درست انتخاب کنید.
  • رنگ‌های روغنی، رنگ‌های دکوراتیو، رنگ‌های پلاستیک و آکریلیک هرکدام خصوصیات و مزایایی دارند.
  • برای کاغذ دیواری یا رنگ‌آمیزی قبل از شروع کار حتما دیوارها را بررسی کنید و در صورت نیاز به زیرسازی، بتونه و نظافت مقدمات لازم را فراهم آورید.

استاد کار

تمامی فاکتورهای ذکر شده می‌تواند در تصمیم نهایی شما برای انتخاب نوع و رنگ متریال تاثیرگذار باشد. البته این نکات مربوط به انتخاب رنگ و متریال است. برای اجرای کار نقاشی ساختمان و یا نصب کردن کاغذ دیواری به بهترین شکل باید نکات مهمتری را در نظر بگیرید که در ادامه بیان می‌کنیم.

کار را به شب‌های آخر موکول نکنید

هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شوید، حجم کارها و خریدهایی که باید انجام دهید بیشتر می‌شود و زمان کم‌تری برای تصمیم‌های بزرگ دارید. همچنین پیدا کردن متخصصان حرفه‌ای و باتجربه در روزهای پایانی سال سخت‌تر است. بسیاری از مردم کارهای خانه‌تکانی و بازسازی را به روزهای آخر موکول می‌کنند و در خیلی از مواقع کارها باعجله انجام می‌شوند و نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید. پس بهتر است قبل از اینکه وقت متخصصان رزرو شود دست به کار شوید و تغییر دکوراسیون خانه را از ماه‌های قبل آغاز کنید تا در روزهای پایانی با خیال آسوده به بقیه کارها بپردازید.

برای نتیجه بهتر از متخصص کمک بگیرید

معمولا بسیار از مردم برای پیدا کردن متخصصان تزئینات و نقاشی ساختمان از توصیه دوستان و آشنایان استفاده می‌کنند و بعضی افراد هم که تجربه استفاده از این خدمات را ندارند در اینترنت جست‌وجو می‌کنند. اما یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن متخصصان نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری استفاده از اپلیکیشن استادکار است. اپلیکیشن استادکار راهی‌ست برای پیدا کردن متخصصان معتبر و خوشنام. شما همزمان می‌توانید از نظرات کاربران دیگر که از این خدمات اسفاده کرده‌اند، آگاه شوید و با بررسی امتیازها بهترین متخصص را انتخاب کنید.

مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن استادکار چیست

برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن می‌توانید پس از ثبت سفارش از خدمات کارشناسی و مشاوره رایگان متخصصان استفاده کنید. هزینه‌ها و قیمت‌های اعلام شده توسط متخصصان استادکار کاملا شفاف و روشن هستند و پس ازکارشناسی رایگان می‌توانید از آن مطلع شوید. همچنین دیگر لازم نیست برای پیدا کردن متخصص مورد نظر زمان و هزینه اضافی بپردازید و تنها با سفارش آنلاین می‌توانید از تمامی خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن استادکار استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت خدمات نقاشی ساختمان، نصب کاغذدیواری، تعمیرات ساختمانی و تاسیسات و هر خدمتی که مورد نیاز شماست، می‌توانید به اپلیکیشن و یا سایت استادکار مراجعه کنید.

2121

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 73



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها