مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده بود به خبرنگاران گفت: امروز شاهد برگزاری یک مجمع خوب و پرشوری بودیم و این تعداد رای، مسئولیت رییس این هیات را برای ادامه کار سنگین‌تر خواهد کرد.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی اکنون یکی از استان‌های مهم کشور در عرصه فوتبال است که رییس هیات این استان باید برای توسعه بیشتر رشته فوتبال گام بردارد.
تاج گفت: توجه به فوتبال بانوان، فوتبال ساحلی و فوتسال نیز باید بیش از پیش باشد ضمن اینکه توجه به زیرساخت‌ها و میزبانی از تیم‌های بزرگ کشور در آذربایجان‌غربی، باید جزو اولویت‌ها باشد ضمن اینکه باید از استاندار این استان که یکی از ورزشی‌ترین استانداران کشور است، تشکر و قدردانی کرد که رشته فوتبال بالاخص فوتبال بانوان این استان توجه ویژه دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد یکی از نامزدان شرکت کننده در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ایشان قبل از شروع انتخابات مجمع از سرپرستی هیات ورزشی دیگر انصراف داد و این انصراف نیز پذیرفته شده است.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال

اقدامات خوب پروسه خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

وی در مورد خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به جد پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا این پروسه جامع به سرانجام برسد.
وی اضافه کرد: در این خصوص باید از تلاش وزیر ورزش و جوانان که این کار سخت را پیگیری می‌کنند تشکر کنیم با این حال اطلاعات و بخصوص وضعیت مالی و صدرتحساب‌های دو تیم استخراج شده و پروسه خصوصی‌سازی دو تیم در آستانه به سرانجام رسیدن است که در این خصوص مهم‌ترین مسئله باقی‌مانده، جدا شدن و تفکیک مجامع دو تیم است.
رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: سازمان خصوصی‌سازی بعد از مثبت شدن تراز مالی دو تیم، اقدامات آینده خصوصی کردن دو تیم را تکمیل خواهدکرد.

شرایط تیم‌ملی

تاج در مورد وضعیت تیم‌ملی هم گفت: تیم‌ملی بزرگسالان درحال طی مراحل آماده‌سازی است و هم‌اکنون در قطر اردوی خود را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: شرایط خوبی برای تیم ملی محیاست.
وی اظهار داشت: فعلا همه توجه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درخشش در جام‌ملت‌هاست و بعد از این رقابت‌ها در مورد آینده کاری، کارلوس کی‌روش تصمیم گیری خواهیم کرد.

قانون بازنشستگی

رییس فدراسیون فوتبال در مورد قانون بازنشستگی هم گفت: احترام به قانون وظیفه همه ماست و تا روزی که قانون اجازه داد ما بر سر کار بودیم و اکنون نیز با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان ضمن تغییرات هیات رئیسه و احترام به قانون کار خود را ادامه می‌دهیم.

۴۶

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 87



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها