به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای تراکتور امروز در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مصطفی دنیزلی در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: لیگ خود را شروع کردیم و با تیم نفت مسجد سلیمان اولین بازی خود را آغاز کردیم. در هفته دوم هم یک دیدار سخت مقابل پرسپولیس داریم. اما در دمای 47 درجه شهر مسجد سلیمان بی‌انصافی است که از بازیکنان تیمم انتقاد کنم.

وی ادامه داد: لیگ ایران خیلی دیر شروع شد و برخی از برنامه‌های ما دچار مشکل شد. اما این مشکلات برای ما زیاد مهم نیست و می‌توانیم از عهده این مشکلات بربیایم. بیشتر می‌خواهم در خصوص دیدار حساس روز جمعه صحبت کنم.

سرمربی تیم تراکتور عنوان داشت: مردم ایران من را با پاس و تیم پرسپولیس شناختند و با پرسپولیس هم خاطرات زیادی دارم. اما این رقابت برای من مهم است و دیدارهای خیلی زیادی داشتم.

دنیزلی افزود: من از روز اول برای موفقیت تیم تراکتور کار کردم. امیدوارم فصل بسیار خوبی برای ما و هوادارانمان باشد، چون لیگ ماراتن بسیار بلند مدتی است و در برخی از مواقع امکان دارد موفق نباشیم. اما به نهایت رسیدن خیلی برای ما مهم است.

وی مطرح کرد: اعتقاد بسیار زیادی به کادرفنی و بازیکنان تیمم دارم. تمامی فوتبالیست‌های تیمم باهدف هستند و بازیکنان بی‌تجربه هم داریم اما با هدف بسیار بزرگی روبه جلو می‌روند. بازیکنانم باید برای موفقیت هم‌صدا شوند و هواداران تیمم مهم‌ترین ابزار هستند.

سرمربی تراکتور گفت: می‌خواهم این را به هواداران تیمم بگویم که فوتبال یک بازی صبر است و باید صبر زیادی داشته باشند. از زندگی در تبریز و شرایطی که مسئولان تیم مهیا کردند، بسیار راضی هستم.

مصطفی دنیزلی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با مدیریت انصاری‌فرد در این باشگاه و حضور دنیزلی در پرسپولیس همراه با مدیریت وی شده بود، گفت: من با انصاری‌‎فرد بسیار دوست صمیمی هستم اما ما روز جمعه یک دیدار بسیار سخت مقابل این تیم داریم.

وی در خصوص جذب بازیکنان و عملکرد تیم در فصل نقل‌وانقالات تابستانی مطرح کرد: من در هیچ تیمی به اندازه تراکتور، به هیچ عنوان با بازیکنان رابطه نزدیکی نداشتم. اما در تراکتور شخص خودم برای جذب بازیکنان اقدام کردم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: برخی از بازیکنان خارجی متاسفانه در خصوص ایران یک‌سری اشتباهات ذهنی دارند که به همین علت راضی نشدند که به این کشور سفر کنند. برخی دیگر از بازیکنان هم مبالغ بسیار زیادی طلب کردند که از عهده ما خارج است.

مصطفی دنیزلی مطرح کرد: در خصوص دفاع میانی باید بگویم که من در کادر خود بازیکنان قابل اعتماد زیادی دارم که می‌توانند به خوبی بازی کنند که اگر من به این بازیکنان اعتماد نداشتم، قطعا یک بازیکن دیگر جذب می‌کردیم.

وی افزود: حاج‌صفی، شجاعی و دژاگه بازیکنان بین‌المللی باتجربه‌ای هستند که دیگر بازیکنان تیمم سعی می‌کنند از تجارب این بازیکنان نهایت استفاده را داشته باشند. در این فصل نقل‌وانتقالات به تمامی خواسته‌های خود نرسیدم اما از یک جهت نسبتا هم راضی هستم و مشکل خاصی هم نداریم. البته شاید یک سورپرایزی صورت بگیرد.

سرمربی تراکتور گفت: تمام هدف ما این است که در دیدار جمعه مقابل پرسپولیس بهترین نتیجه را کسب کنیم. حتی کسانی که هوادار ما نیستند هم از این دیدار نهایت لذت را ببرند. همیشه سعی کردم همه از ارائه فوتبال تیم من لذت ببرند.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که آیا دستیار ایرانی به کادر او اضافه می‌شود یا نه، عنوان داشت: در اول فصل با برخی صحبت کرده بودم اما برخی در جایگاهی که با بقیه تیم‌ها داشتند، به کار خود ادامه دادند. اگر در آینده احتیاجی به دستیار ایرانی داشتم، قطعا روی این موضوع کار می‌کنیم اما من از دستیاران فعلی خودم کاملا راضی‌ام.

وی در رابطه با اینکه آیا بازیکن جوان و نامداری به فوتبال همانند گذشته، معرفی می‌کند یا نه، مطرح کرد: ما بازیکنان جوان قدرتمند زیادی داریم و طبیعی است تیم من هم بازیکنان جوان داشته باشد. بازیکنان جوان تیمم تلاش زیادی می‌کنند تا خود را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنند.

سرمربی ترکیه‌ای تراکتور در خصوص سبک بازی تیمش، گفت: من همیشه سعی کردم تیم بسیار هجومی داشته باشم. اما فوتبال می‌طلبد که علاوه بر حمله، دفاع و هافبک بسیار خوبی هم داشته باشد و من از دفاع تیمم بسیار راضی هستم.
وی در خصوص آنتونی استوکس گفت: از بازیکنان بی‌انضباط زیاد دوست ندارم، چون همه باید به قوانین تیم احترام بگذارم. مهم نیست که من با چه شخصی کار کنم، هدف نهایی من بسیار مهم است.

مصطفی دنیزلی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: طرفدار کسی است که طرف است و باید در تمامی شرایط چه در روزهای خوب و چه در روزهای سخت باید همراه تیم باشد. هواداران باید بدانند که نباید از راه خود باز بمانیم. تیم‌های بزرگ دنیا هم ممکن است باخت داشته باشند اما ما هدف بسیار بزرگی داریم که تا آخر به راه خود ادامه می‌دهیم.

46

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 72



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها