خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: واقعاً یک بازی پراسترس را شاهد بودیم. دیروز گفتم بعضی بازی‌ها را باید ببریم و در بازی امروز محکوم به پیروزی بودیم. کار خیلی سختی داشتیم و با کمبود نفرات، 10 نفره شدن و تمام مشکلات بازیکنانم تا لحظه آخر بازی خودشان را کشتند و تلاش کردند تا پیروز شویم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم خودشان را به خاطر خانواده پارس جنوبی کشتند تا سه امتیاز را بگیریم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که تا لحظه آخر ما را حمایت کردند. خوشبختانه بعد از پنج بازی توانستیم به پیروزی برسیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

تارتار: حواس نعمتی‌نژاد به تیمش باشد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به این مسئله که «گفتید چند بازیکن را در اختیار نداشتید. علت غیبت آنها چه بود؟»، گفت: سیف‌اللهی سه کارته و محروم بود و فرزاد حاتمی در بازی با ماشین‌سازی مصدوم شد. احمد گوهری هم در بازی قبلی کارت قرمز گرفت. محمد نوری نیز از ناحیه کمر مصدوم بود و به همین خاطر وی را در اختیار نداشتیم.

تارتار در مورد عملکرد داوران نیز گفت: من داوری را با اینکه پیروز هم شدیم، خوب ندیدم و امروز اشتباهات زیادی داشت.

وی درباره اینکه سه بازیکن جوان را مقابل استقلال بازی دادید و جرا زودتر بازی نکردند، اظهار داشت: این جوان‌ها باید منتظر فرصت باشند. سعید آهنی هم در نیمه اول بازی کرد. این جوان‌ها باید منتظر فرصت باشند و در بازی امروز نسبتاً خوب بازی کردند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بیشتر از آنها استفاده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به صحبت‌های سیروس نعمتی‌نژاد که گفته بود تیم پارس نیازی به تمرین کردند ندارد و با بازی “بکش زیرش” نتیجه می‌گیرد، گفت: این حرف‌ها معمولاً هست، اما یک مربی باید آنقدر باهوش باشد تا نسبت به زمین مسابقه و داشته‌هایش نتیجه بگیرد. حالا یک وقت یک مربی بزرگ ایراد بگیرد، می‌نشینیم و با هم صحبت می‌کنیم و مباحثه هم خواهیم کرد، اما ایشان تازه اول راه است و به نظرم باید حواسش به تیم خودش باشد.

تارتار در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مربی استقلال خوزستان رزومه خاصی هم ندارد، خاطرنشان کرد: به هر حال جوان است.

وی درباره اینکه داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت، گفت: در این خصوص گفتم که داوری خوب نبود. من داوری را خوب ندیدم. فقط باید بگویم ما با توجه به اینکه در پنج بازی گذشته گلی نزده بودیم، بازیکنان ما در استرس بودند. استرس به خصوص در نیمه اول بیشتر بود. ما گل اول را که زدیم، تیم‌مان آرامش گرفت و توانستیم گل دوم را هم بزنیم، چون پنج بازی گل نزده بودیم و استرس داشتیم.

تارتار در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بازی آخر پارس جنوبی مقابل پرسپولیس می‌تواند سرنوشت قهرمانی را تغییر بدهد، گفت: از حالا ما باید به فکر شش بازی دیگر باشیم؟ سؤال منطقی بپرسید.

hotnewsسایر5 سال پیش • dahio.com • 36



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها