به گزارش “ورزش سه”، یکی از تقابل‌های ویژه دربی فردا به جدال دو هافبک عراقی پرسپولیس و استقلال است و بشار رسن اما مدعی است تیمش با آمادگی کامل مهیای این جدال است و برای برتری و دستیابی به قهرمانی دوباره خواهند جنگید. در شرایطی که طارق همام مدعی شده استقلال پیروز این جدال است ، بشار می‌گوید تیمش با گل علیپور قادر به عبور از حریف است.

بشار در خصوص حضورش در جمع سرخپوشان بعد از جشن سال نو گفت: من سال گذشته نوروز ایرانی را تجربه کردم و رسم قشنگی است و حس و حال خوبی در فضای جامعه دیده می‌شود. شروع فصل بهار و سال جدید را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به سالی که گذشت گفت: بهترین خاطره بدون شک قهرمانی با پرسپولیس است و بدترینش هم قطعاً بازی با قطر، ما در جام ملت‌ها شرایط خوبی داشتیم ولی به تیم قهرمان خوردیم و حذف شدیم. به نظرم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و تیم خوبی بودیم ولی فوتبال همین است.

وی با اشاره به شرایط تیم ملی کشورش در مسابقات اخیر گفت: بشار :بدون شک قهرمانی اتفاق بسیار خوبی بود به خصوص بعد از خروج از جام ملتها و شرایط پیش آمده برای تیم. قبل از شروع مسابقات عزم‌مان را جزم کردیم تا قهرمان شویم و لبخندی هر چند کوچک بر چهره‌ی هواداران عراقی بیاوریم. خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم و دو بازی در سطح عالی از خودمان نشان دادیم که همگان را خوشحال کرد.

وی با اشاره به حمایت ویژه هواداران عراقی از تیم ملی این کشور گفت:مهمترین دستاورد این مسابقات، اعتماد هواداران بعد از مسابقات است، و اینکه علاقه شدیدی از سوی  هواداران نسبت به ما هست و این نکته‌ی مهمی برای آینده‌ی این نسل خواهد بود به خصوص اینکه زمین ما در مقدماتی جام جهانی بصره می‌باشد.

بشار که به تازگی از اردوی تیم ملی کشورش در مسابقات صلح و دوستی با قهرمانی به اردوی پرسپولیس اضافه شده در خصوص این دستاورد گفت: این نسل نیاز به قهرمانی در جان صلح و دوستی داشت به خصوص اینکه هواداران عراقی از دیدن تیم ملی خود روی سکو بعد از قهرمانی در جام ملت‌های ٢٠٠٧ محروم بودند و البته این عنوان قابل قیاس با قهرمانی آسیا نیست ولی صحبت در مورد عنوان به دست آمده باعث می‌شود که مسابقات پیش رو با اتحاد و همدلی بیشتری ظاهر بشویم.

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در سال جدید می‌گوید: پرسپولیس 98 به نظرم باید منسجم‌تر، متحدتر و قدرتمندتر از پرسپولیسِ 97 باشد و عملکرد بهتری داشته باشد. کار ما هر روز سخت‌تر می‌شود و حریفان قدرتمندتر و با انگیزه‌تر از قبل هستند و باید بیشتر تلاش کنیم.

رسن در مورد احتمال تکرار قهرمانی برای پرسپولیس گفت:‌ قطعاً با وجود رقبایی که داریم کار سخت‌تر شده ولی هنوز شانس اول و اصلی قهرمانی هستیم و همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم به قهرمانی برای سومین بار متوالی دست پیدا کنیم.

وی در مورد ترافیک خط هافبک پرسپولیس هم می‌گوید: قطعاً این هم باعث قدرتمندتر شدن پرسپولیس می‌شود و هم به نفع بازیکنان است چرا که هر کدام از ما نیاز به تلاش بیشتری داریم تا در ترکیب اصلی باشیم و به همین خاطر پیشرفت می‌کنیم و عملکرد بهتری خواهیم داشت. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد دربی هم گفت: من 3 دربی را تا الان تجربه کردم و می‌دانم چه بازی خاص،‌بزرگ و مهمی است و حالا که در کورس قهرمانی هستیم اهمیت آن بیشتر است. امیدوارم پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی در مورد رویارویی با طارق همام در این بازی و کری هموطنش برای پیروزی در این بازی گفت: طارق دوست نزدیک من است و ارتباط خوبی با هم داریم ولی در این بازی رقیب هم محسوب می‌شویم. پیامی برای او ندارم ولی یک بر صفر می‌بریم و علیپور گل ما را خواهد زد.

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 39



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها