موتور یا کمپرسور یخچال همواره یکی از اصلی ترین قطعات هر یخچالی بوده و می باشد. کمپرسور یخچال همان قطعه بیضی یا دایره ای شکل مشکلی می باشد که در پشت یخچال قرار دارد.

تعمیر یا تعویض کمپرسور یخچال H۲

زمانی که موتور یا کمپرسور یخچال دچار عیب یا خرابی می شود برای برطرف کردن مشکل دو راه وجود دارد:

۱-  تعمیر کمپرسور

۲- تعویض کمپرسور

تعمیر کمپرسور یخچال H۳

تعمیرات همواره دارای هزینه کمتری نسبت به تعویض کمپرسور می باشد. تعمیر موتور یخچال در شرکت تهران سرویس انجام می شود و در صورتی که مشکل موتور یخچال بسیار وخیم نباشد موتور قابل تعمیر خواهد بود.

همچنین خازن ها و رله های موتور نیز قابل تعمیر و تعویض می باشند.

اما تعمیرات موتور یخچال همراه با مشکلاتی است. زمانی که موتور یا کمپرسور یخچال تعمیر شود هیچ گونه ضمانتی بابت کارایی موتور وجود ندارد.

همچنین ممکن است موتور تا ۱۰ سال دیگر کار کند یا حتی تا ۲۴ ساعت دیگر کار کند. زیرا موتور قطعه ای مکانیکی می باشد که خود دارای ۵۰ قطعه خاص می باشد.

پیشنهاد می کنیم تنها در صورتی که امکان تعویض موتور وجود ندارد اقدام به تعمیر موتور نماید.

تعویض موتور یخچال H۳

تعویض موتور یخچال بهترین و دقیق ترین راه برطرف کردن مشکل موتور یا کمپرسور یخچال می باشد.

زمانی که موتور یخچال تعویض می شود دیگر خیال تکنیسین و مشتری بابت موتور راحت می شود و نگرانی از این بابت متوجه مشتری نمی گردد.

انواع موتور های یخچال

۱- موتور دانفوس یا سکاپ کنونی

۲- موتور سامسونگ

۳- موتور ال جی

۴- موتور هایتک

۵- موتور پاناسونیک

۶- موتور هیتاچی

قیمت موتور یخچال در بازار H۲

قیمت موتور یخچال به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

۱- نوع موتور (معمولی یا اینوتر)

۲- برند موتور

۳- قدرت یا پاور موتور

شرکت تهران سرویس (Tehranservice.org) نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در تهران و کرج می باشد. این شرکت تمام موتورهای یخچال را در انبار خود موجود دارد و مشتریان می توانند برای هماهنگی با شماره تلفن ۸۸۰۷۷۰۳۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

تعویض موتور یا کمپرسور یخچال در محل H۲

تعویض موتور یا کمپرسور یخچال جزو مواردی می باشد که باید در محل انجام گیرد. زیرا بعد از تعویض موتور باید موتور شارژ گاز گردد.

زمانی که موتور تعویض شد و شارژ گاز یخچال انجام گردید ممکن است یخچال به مدت ۱۰ ساعت بیشتر کار کند و تایم استراحت کمی داشته باشد.

این مورد مشکلی ایجاد نمی کند و به خاطر این است که یخچال تا سرمای از دست رفته خود را به دست بیاورد کمی زمان بر می باشد. بعد از اینکه سرمای یخچال به حالت اولیه برگشت یخچال به صورت عادی کار می کند.

تعمیر و تعویض کمپرسور تمام برندهای یخچال H۲

شرکت تهران سرویس با تجربه ۱۵ ساله خود در زمینه تعمیرات یخچال فریزرها و ساید بای سایدها قادر است موتور یا کمپرسور تمام برندها و مدل های یخچال را تعمیر و تعویض نماید.

از جمله این برندها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- یخچال سامسونگ

۲- یخچال ال جی

۳- یخچال جنرال الکتریک

۴- یخچال بوش

۵- یخچال بکو

۶- یخچال دوو

۷- تمام یخچال های اروپایی و آمریکایی

۸- تمام یخچال های ایرانی

 اغلب یخچال های ساید بای ساید دارای موتور یا کمپرسور اینورتر می باشند. کمپرسورهای اینورتر نسل جدید کمپرسورهای یخچال می باشند.

کمپرسورهای اینورتر مصرف برق بسیار پایین و همچنین دارای صدای بسیار کم می باشند. گاز مصرفی در موتورهای اینورتر، گاز R۶۰۰a می باشد.

کمپرسورهای سامسونگ H۲

کمپرسور سامسونگ یکی از رایج ترین کمپرسورهای یخچال می باشند. کمپرسور یا موتورهای سامسونگ در اغلب یخچال ها نصب می شوند و کارایی عالی دارند.

یخچال های شرکت سامسونگ از تمامی مدل ها مانند ساید بای ساید و دوقلوها از موتورهای سامسونگ استفاده می کنند.

موتورهای سامسونگ در دو نوع معمولی و اینورتر تولید و استفاده می شوند. از این رو اغلب یخچال های ساید بای ساید سامسونگ که از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شده اند از کمپرسورهای اینورتر استفاده می کنند.

hotnewsسایر4 سال پیش • dahio.com • 44

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها