؛ در این پیام آمده است:
فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) را خدمت مردم دیار کریمان و پایتخت مقاومت جهان اسلام تبریک و تهنیت عرض می کنم.
همزمان با فرارسیدن این روز مبارک، جشن های نیمه شعبان در سراسر استان برگزار می شود که برای نظم بخشی به این جشن و سرور لازم است توصیه هایی در خصوص ترافیک امشب خدمت شهروندان عرض کنیم.
روان سازی ترافیک، رسیدگی به گره های ترافیکی و رفع ان، برخورد با تخلفات رانندگی و رسیدگی به صحنه های تصادفات از جمله وظایف پلیس راهور است که امشب و فردا کارکنان راهور با توان 100 درصدی در معابر شهرهای استان حضور خواهد داشت.
در مرکز استان و شهر کرمان، ممنوعیت ترافیکی نخواهیم داشت و بنا به وضعیت تردد ها، در صورت لزوم در برخی معابر محدودیت اعمال خواهیم کرد.
درخواست ما از رانندگان عزیز این هست که اگر به همراه خانواده قصد تردد و بهره مندی از مراسم جشن را دارند، حتما خودروی خود را در محل پارک مناسب قرار دهند اما استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دیگر درخواست ماست که باعث کاهش ترافیک می شود.
رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله عدم تغییر مسیر ناگهانی، رعایت فاصله طولی، توجه ویژه به عابران پیاده را مد نظر قرار دهید.
توصیه دیگر ما به متولیان برگزاری جشن ها این است که برای کمک به انضباط بخشی ترافیکی حتما یک نفر را بعنوان تسهیل گر ترافیک در نظر بگیرند و از پخش پذیرایی که منجر به انسداد مسیر و ایجاد ترافیک می شود خودداری کرده و حتما مسیر را برای عبور سایرین به خصوص خودروهای امدادی باز نگه دارند.
و در پایان از مردم شهید پرور استان کرمان می خواهیم در مراسمات مذهبی و ادعیه های خود در این روز مبارک ، عزیزان خود در پلیس راهور از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان
hotnewsخبر1 سال پیش • dahio.com • 0

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها