به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  امسال ۲۰ طرح سراسری مقابله با سرقت در استان اصفهان اجرا شده است، اظهار داشت: در این ارتباط  ۱۲۹ باند سرقت شناسایی و با آنها برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سه هزار و ۷۰۰ فقره پرونده مبارزه با قاچاق تشکیل شد و حدود چهار هزار نفر نیز در این بخش دستگیر شده و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند، ابراز داشت: ارزش اموال کشف شده از قاچاقچیان ۱۱۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۵۳ نفر در حوزه راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند، ابراز داشت:در سال جاری تعداد جان باختگان موتورسیکلت سوار ۱۲.۸ درصد کاهش یافت که با توجه به اینکه اصفهان رتبه نخست جان باختگان موتورسیکلت را در سالهای گذشته داشت کاهش خوبی را شاهد بودیم اما متاسفانه جان‌باختگان عابر پیاده ۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد:  ۸۱ درصد جان باختگان ناشی از تصادف درون شهری مربوط به موتورسیکلت سوارها  و عابران پیاده  است.

سردار معصوم بیگی  با بیان اینکه تصادفات فوتی برون شهری اصفهان ۱۰ درصد افزایش یافته است، بیان داشت: جان‌باختگان ناشی از تصادف در اصفهان معادل سقوط ماهانه یک هواپیماست بدین معنا که ماهیانه حدود ۹۱ نفر و روزانه بیش از سه نفر  جان خود را بر اثر تصادف از دست می دهند.

آزاد راه کاشان پرحادثه‌ترین جاده استان اصفهان در سال جاری

وی با بیان اینکه آزاد راه کاشان پرحادثه‌ترین جاده استان اصفهان در سال جاری بوده است، ابراز داشت: محور میمه – دلیجان و آزاد راه نطنز – بادرود رتبه‌های بعدی آمار بالای تصادف د جاده‌ای در اصفهان را به خود اختصاص دادند.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان  تاکید کرد: بر این اساس محور ایمن در  مسیر آزاد راه کاشان با  ایجاد ۲۰ ایستگاه استراحت ایجاد خواهد شد.

کشف بیش از ۳۴ تن مواد مخدر در سال جاری

وی با اشاره به کشف بیش از ۳۴ تن مواد مخدر در سال جاری ابراز داشت: همچنین  بیش از ۲۳ هزار نفر قاچاقچیان عمده، خرده و عمده فروش و معتادان سخت و متهاجر در این طرح دستگیر  و ۱۷۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به افزایش ۱۵۱ درصدی میزان جرایم فضای مجازی در اصفهان بیان داشت: بیشترین فراوانی جرم در فضای مجازی مربوط به برداشت اینترنتی از حساب‌های مردم است، کلاهبرداری یارانه‌ای دومین رتبه افزایش جرم را در فضای مجازی را داشته است و انتشار فیلم‌های خصوصی نیز رتبه سوم افزایش را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پلیس اصفهان بیش از ۸۷ هزار سایت مجرمانه را رصد کرده است، ابراز داشت: مردم با رعایت توصیه‌های پلیس در این بخش به دام شیادان نمی‌افتند.

راه اندازی پلیس ۱۱۰ فتا در اصفهان

فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه اندازی پلیس ۱۱۰ فتا در اصفهان خبر داد و  اظهار داشت: ایجاد پلیس ۱۱۰ گردشگری از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری بود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری باند فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و تقلبی شناسایی شد، گفت: بر این اساس ۶ میلیارد ریال کالای تاریخ منقضی و غیراستاندارد کشف شد که از انواع لوازم بهداشتی مشهور در این اقلام وجود داشته است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه طرح نوروزی با تشکیل قرارگاه نوروزی به شکل رسمی آغاز می‌شود و شعار امسال نیز نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری است، ابراز داشت: امسال شعار «مسافر مسئول، سفر لذت بخش» را در حوزه ترافیک را داریم که مسافر قانون مداری، رعایت حقوق دیگران، جلوگیری از سرعت غیرمطمئنه، تمرکز در رانندگی از مؤلفه‌های این مسافر است.

وی اضافه کرد: از مردم می خواهیم از  در اختیار قرار دادن کارت و رمز عابر بانک خود برای فروشنده و اعلام رمز با صدای بلند خودداری کنند واگر فروشنده‌ای اصرار بر این امر داشت به ۱۱۰ گزارش دهند.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فعال شدن  مأمور محلات و پلیس افتخاری و  گشت محله  برای پیشگیری از سرقتهای نوروزی منازل در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز اسباب کشی باید با اجازه کلانتری باشد

وی با اشاره به اینکه در ایام چهارشنبه سوری خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند، تاکید کرد: ۲۱۷ هزار انواع مواد محترقه پر خطر و کم خطر در اصفهان کشف و ۲۵ نفر تاکنون دستگیر شدند.

۴۶

hotnews • دسته‌بندی نشده • 5 سال پیش • dahio.com • 42



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها