خدمات زیبایی بر مبنای لیزر عمر خیلی زیادی در ایران ندارد و شاید شروع و شناخته شدن آن کمتر از 15 سال باشد؛ اما در همین مدت زمان کم به دلیل نتایج نهایی ایده‌آل و نکاتی از این دست چنان شناخته شد که اگر واژه لیزر، برای هر هدف و کارکردی را سرچ کنید احتمالا با پاسخ‌ های فراوانی مواجه می‌شوید که این موضوع نشان از بازار گرم این حوزه دارد؛ در این شرایط بهترین انتخاب و اعتماد به گروه زیبایی حرفه‌ای کمی سخت می‌شود. همراه ما باشید تا در خصوص عوامل تاثیرگذار در کیفیت و هزینه لیزر کل بدن و رفع تیرگی واژن صحبت کنیم.

ابتدا قبل از پرداختن به عوامل تاثیرگذار در هزینه و چگونگی انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر لازم است در مورد چگونگی اثربخشی لیزر صحبت کنیم؛ در صورت تمایل 5 دقیقه از زمان ارزشمند خود را در اختیار ما قرار دهید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

فرایند لیزر به چه صورت است؟

همان‌طور که حدس می‌زنید هسته و مبنای اصلی لیزر اشعه یا بهتر است بگوییم پرتو است؛ پرتو لیزر به دلیل قابلیت گذر از پوست و نفوذ به سطح ابتدایی پوست این توانایی را دارد تا با تحت تاثیر قرار دادن ملانین (عامل اصلی تیرگی پوست) سبب روشن شدن پوست شما ‌شود. احتمالا این سوال برای شما مطرح می‌شود که رفع موهای زائد به چه صورت خواهد بود؟

در واقع ملانین علاوه‌بر رنگ پوست در رشد موهای بدن هم تاثیر دارد؛ در واقع نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند؛ با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود.

فرایند لیزر به چه صورت است؟

اما هزینه لیزر کل بدن و رفع تیرگی واژن به چه مواردی وابسته است؟

هزینه هر کدام از موارد بالا به عوامل مختلفی وابسته است که بررسی هر یک می‌تواند به عنوان یک عامل مهم در انتخاب شما نقش داشته باشد. مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره کوچکی خواهیم داشت، هر یک به‌نحوی در تعیین قیمت کلی لیزر چه برای رفع تیرگی لیزر و چه برای لیزر موهای بدن موثر هستند.

عواملی که در هزینه سفید کردن واژن و لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند، در دو عامل درونی و بیرونی خلاصه می‌شوند؛ عوامل درونی یعنی شرایط فردی مانند رنگ پوست و ضخامت موها برای لیزر موهای زائد بدن که باید حتما به آن توجه داشته باشید؛ اما برای درک بهتر ابتدا به عوامل عمومی مانند، شهر، پزشک و کلینیک اشاره می‌کنیم.

تعداد جلسات اولین و مهم‌ترین عامل

اولین نکته که در تعیین هزینه لیزر کل بدن و رفع تیرگی باید به آن توجه داشته باشید، در تعداد مرتبه جلسات خلاصه می‌شود که کاملا باید بر مبنای نظر پزشک باشد. برای مثال اگر برای هر یک از اهداف زیبایی که صحبت کردیم 4 جلسه تعیین شود، باید دقیقا براساس تعداد جلسه تعیین شده، اقدام کنید و حتی 1 جلسه کمتر مطمئنا شما را به اهدافتان نمی‌رساند؛ اما احتمالا این سوال در ذهن شما مطرح می‌شود که تعداد مرتبه و جلساتی که پزشک مشخص می‌کند به چه عواملی بستگی دارد.

تاثیر شهر در قیمت لیزر بدن و رفع تیرگی واژن

در خصوص شهر، موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، در نوع دستگاه و متد ارائه شده خلاصه می‌شود؛ بدیهی است که برای شهرهای کوچک دستگاه‌های نوین و گران‌قیمت گزینه به‌صرفه‌ای نباشد؛ به همین دلیل ممکن است که برخی دستگاه‌ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشند و شما را به نتیجه نهایی نرسانند.

کلینیک و تاثیر آن در هزینه‌ و کیفیت

کیفیت کلینیک از آن دست عواملی است که در قیمت، تاثیر بسزایی دارد؛ احتمالا این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند کیفیت ارزان نیست؛ یکی از مخاطبین این جمله دقیقا زیباجویانی هستند که به دنبال کلینیکی معتبر برای خدمات لیزر می‌گردند.

یک کلینیک معتبر علاوه‌بر بهره‌گیری از پزشکان معتبر از دستگاه‌ها و متدهای به‌روز برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می‌کند.

کلینیک و تاثیر آن در هزینه‌ و کیفیت

پزشک و تاثیر آن در هزینه و کیفیت

پزشک نقش کلیدی در رسیدن به نتیجه دلخواه شما دارد، از تشخیص‌ها و تعیین‌ها گرفته تا خود فرایند لیزر  و در نهایت نکاتی که به عنوان مراقبت به شما گوش‌زد می‌کند، همگی در رسیدن به نتیجه ایده‌آل دخیل هستند؛ البته که باید به یاد داشته باشید، پزشکان خوب در کلینیک‌های معتبر شاغل هستند.

همراه ما باشید تا به بررسی دو عامل مهم در تعیین تعداد جلسات و به‌تبع آن افزایش یا کاهش قیمت و هزینه لیزر بدن و رفع تیرگی واژن بپردازیم.

رنگ پوست و تاثیر آن در هزینه

رنگ پوست و تاثیر آن در هزینه

رنگ پوست تیره به این دلیل که می‌تواند پرتوی نور بیشتری را به خود جذب کند، طبیعی است که در صورت افزایش قدرت اشعه و پرتوی نور برای لیزر سبب آسیب‌رسانی پوست می‌شود؛ به همین دلیل میزان تابش پرتو نور در رنگ‌های پوست تیره به نسبت پوست‌های روشن کم‌تر است، پس برای حفظ سلامتی شما پرتو تابیده شده در پوست‌های تیره با شدت کمتری همراه است و همین موضوع در افزایش تعداد جلسات و افزایش هزینه تاثیرگذار خواهد بود؛ البته این موضوع بیشتر در خصوص لیزر موهای زائد مطرح است؛ اما در خصوص رفع تیرگی واژن با لیزر شرایط به‌گونه‌ای دیگر است.

کاملا واضح است که رنگ پوست تیره به دلیل زمان بیشتری که برای رسیدن به فرم ایده‌آل نیاز دارد، به تعداد جلسه بالاتر نیاز دارد تا به روشنی و حالت دلخواه شما برسد؛ اما به طور کل برای تعیین تعداد جلسات، حرف پزشک باید نظر نهایی باشد.

نکته: ضخامت مو از آن دست مواردی است که صرفا در تعیین هزینه و تعداد جلسات لیزر موهای کل بدن موثر است و به رفع تیرگی واژن ارتباطی ندارد.

کلام آخر

با توجه به نکات ارائه شده باید به این موضوع اشاره کنیم که برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل، هزینه باید به عنوان عوامل ثانویه در تصمیم نقش داشته باشد و اعتبار کلینیک و تخصص پزشک حرف اول را در تصمیم‌گیری می‌زنند.

پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی نیل شهرک غرب است که با ارائه خدمات با‌کیفیت و به‌روز و به خدمت گرفتن پزشکان بنام و قیمت مناسب به دنبال جلب رضایت مشتری است.

5
/
5
(
1

امتیاز

)

drsalamatسلامت3 سال پیش • dahio.com • 18

برچسب‌ها



دیدگاهتان را بنویسید



مطالب پیشنهادی

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش سوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۱۰ حقیقت جالب که احتمالا نمی‌دانستید! – بخش دوم

در دنیای اطراف ما بی‌شمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آن‌ها خبر نداریم. این حقایق در زمینه‌های حیات‌وحش، انسان، معماری، غذا و … هستند که [...]

۸ راهکار برای بیشتر مثبت فکر کردن

مثبت اندیشی از رویکردهای سالم در زندگی است و توسط بسیاری از روانشناسان توصیه می‌شود. در این مطلب از لیست‌میکس ۸ راه مثبت اندیشی را با هم مرور می‌کنیم. با [...]

با این ده کتاب، خواندن رمان تاریخی را شروع کنید!

تاریخ شاید برای خیلی از ماها موضوع موردعلاقه نباشد و میل زیادی به خواندن رمان تاریخی نشان ندهیم؛ اما کتاب‌هایی در این حوزه وجود دارند که به‌قدری هیجان‌انگیزند که ممکن [...]

واقعیت های نگران‌کننده‌ای که از آن بی‌خبرید

می‌دانستید کبد با یک ضربه ممکن است از کار بیفتد؟ یا مغز بدون جمجمه آن‌قدر نرم است که از هم می‌پاشد؟ در این لیست ده واقعیت را که هر کدام [...]




ترندها